Avatar billede urinus Nybegynder
06. maj 2003 - 13:51 Der er 24 kommentarer

Min PC fryser, men KUN i spil.

hey!!! Nu håber jeg i kan hjælpe mig...
Min computer fryser ofte i spil som Warcraft3 og Counter-strike... Og det er KUN i spil at den fryser!!! når jeg ikk spiller så er der ingen problemer..
Nogle gange går der længere tid før den gør det, og andre gange går den det efter 2 min.!!!
Jeg har følgende computer:
2200+ xp AMD processer med igloo2320 køling
SiS bundkort K7S6A  1.0
G-force 4 mx 440
512 DDR-ram PC 2700
Onboard lydkort
Min strømforsyning er 300W
Jeg har en Microsoft Intellieye 3.0....
Standart tastetur....

Har Windows XP Professional, Service Pack 1 (5.1 - 2600), med ALLE opdateringer.
Jeg har prøvet både den driver der følgte med, og den nyeste driver på www.nvidia.com, samt en masse andre...

Så fik jeg vidst det hele med!!!
PLEASE hjælp!!! jeg ved sku ikk hva jeg skal gøre!!!

Vh. Mikkel!!!!!
Avatar billede jpvj Nybegynder
06. maj 2003 - 13:53 #1
Nyste BIOS?
Lyder som en HW fejl/ustabilitet.
Avatar billede urinus Nybegynder
06. maj 2003 - 14:09 #2
Hva mener du?  Noget jeg skal downloade? Jeg tænkte på, kan det være office2000 der gør det?
Avatar billede tobias28 Praktikant
06. maj 2003 - 14:11 #3
Er det originale spil? (bare for at være sikker, - de crasher nemlig tit)
Avatar billede urinus Nybegynder
06. maj 2003 - 14:53 #4
ja det er Originale spil... Jeg spiller online....
Avatar billede geforce3 Praktikant
06. maj 2003 - 15:04 #5
Jeg ville nok tjekke temperaturen på den. Har du brugt kølepasta? www.hmonitor.com kan måle temperaturen.
Avatar billede funkystuff Nybegynder
07. maj 2003 - 13:38 #6
Har haft samme problem, viste sig at være CPU-temperaturen (som geforce3 siger).
Har du lige samlet PC'en, eller er den pludselig begyndt på at crashe?

Og så lige én ting mere: divx-codecs (f.eks. Nimo-pack) har gentagne vist sig at have en dårlig effekt på div. spil.
Avatar billede geforce3 Praktikant
07. maj 2003 - 13:47 #7
Så mangler vi bare han melder tilbage, glemte svaret;) det kunne være smart med en "lav kommentar om til svar" knap
Avatar billede sworld Nybegynder
09. maj 2003 - 09:30 #8
Jeg har haft samme problem.

Det er selve kortet G-Force 4 MX 440 som fejler.
Det eneste du kan gøre er at:

Droppe NVidia Detonator Driverne, og køre med standard.

eller sende kortet retur, og få et andet.
Avatar billede sworld Nybegynder
09. maj 2003 - 09:31 #9
Det er kølingen i kortet som simpelthen er for ringe.

Så drop detonator driverne, det er dem der for kortet til at blive alt for varmt...
Avatar billede razor Nybegynder
11. maj 2003 - 17:01 #10
Hold lige jeres diskussioner på et sagligt niveau - ellers kan i meget hurtigt ryge ud! Jeg har fjernet jeres indlæg, og prøv så at opføre Jer som voksne mennesker.
Avatar billede tobias28 Praktikant
03. juni 2003 - 16:27 #11
lukketid?
Avatar billede tobias28 Praktikant
17. juni 2003 - 02:02 #12
lukketid?
Avatar billede urinus Nybegynder
10. august 2003 - 19:50 #13
sworld hvad for nogle drivere skal jeg så bruge?????