Avatar billede qrede Nybegynder
06. maj 2003 - 16:25 Der er 6 kommentarer

En "kode skifter"

Hej, jeg har en mysql database som hedder "krede"
I den DB har jeg et table der hedder "community" og i community er der "user" og "pass" - se siden http://krede.users.whitehat.dk -> Uden www - det er den side!

Jeg skal have lavet så man kan skifte pass (kode) ved blot at taste en ny kode en to gange, og de to koder skal være ens - Og det hele skal ligge i EN FIL - Og så skal det selvfølgelig lige siges at "pass" er md5 krypteret i databasen - Og i skal blot include "config.php" det er connect til db filen - Tak - Stil bare spg's her, jeg svarer hurtigt!
Avatar billede nicklasb Nybegynder
06. maj 2003 - 19:53 #1
Jeg fatter ikke hvorfor du ikke bare selv laver det. Hvis ud har kunne finde ud af at lave et helt forum, skulle det da være en snild sag lige at skrive et sådan script ??

Har fundet et script frem jeg selv engang har brugt til nogle brugerbeskyttede sider, og har rettet dem lidt til til din database-struktur ( og et par andre småting )

http://www.bornstein.dk/changepasssource.php

Men lov mig nu at du læser det igennem, og IKKE bare kopiere.. Lav dit eget med ugangspunkt i det jeg har lavet fx.
og sprøg meget gerne hvis der er noget du ikke kan finde ud af. Det er den eneste måde du lærer det på

(Vil ikke garantere det virker. Jeg har nemlig ikke lige giddet teste det, og skulle der være nogle fejl, gidder jeg heller ikke rette det. Du kan evt sprøge, hvis den kommer med en fejl du ikke selv kan rette. Men gidder ikke sidde og lave et script KUN til dig (sjak selv kunne burge det ) ;)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
06. maj 2003 - 19:54 #2
stavefejlene er gratis.. ;)

har tilføjet nogle kommentare i scriptet så du kan se hvad der sker på hver eneste linie, hvis du skulle være i tvivl.. ;)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
06. maj 2003 - 21:24 #3
hvorfor kommer der ingen response på det hjælp jeg har gevet dig ??

<snip>jeg svarer hurtigt!</snip>
Avatar billede qrede Nybegynder
06. maj 2003 - 22:03 #4
Jeg har ikke tid ligenu, checker dit svar senere, mange gange sry - 24:00 kommer jeg med svar!
Avatar billede qrede Nybegynder
06. maj 2003 - 23:02 #5
404!
Avatar billede nicklasb Nybegynder
07. maj 2003 - 08:15 #6
?