Avatar billede pcl Nybegynder
06. maj 2003 - 19:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IIS jeg kan ikk eåbne den.

Hej,

Efter en frisk install af windows 2000, kna jeg slet ikke åbne min IIS.

Jeg har prøvet dette før, men fandt heller ikke sidste gang en løsning (et år siden).

Der er tilsyneladende også et problem med at se egenskaber på My Computer>ikonerne. Ved dog ikke om det hænger sammen.

Alle tilgængelige opdateringer fra windows update er installeret.
Ligeledes er  vs.net og MS SQL installeret.

Er der nogen der har været ude for dette og fandt en løsning??
Avatar billede pcl Nybegynder
06. maj 2003 - 19:46 #1
Ups glemte at sige at jeg heller ikke kan se egenskaber på ting i min stifinder.
Avatar billede pcl Nybegynder
07. maj 2003 - 10:44 #2
Hej,

Jeg har fundet fejlen.
Det var ZoneAlram der gik ind og lavede rod i det.
Efter afinstallering virker alt igen.
Avatar billede pcl Nybegynder
07. maj 2003 - 10:44 #3
lukker
Avatar billede pcl Nybegynder
07. maj 2003 - 10:45 #4