Avatar billede lsskaarup Nybegynder
07. maj 2003 - 13:13 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Sammenligning af mobilabonnementer

Jeg kunne godt tænke mig et link et en side, hvor man kan sammenligne de forskellige udbyderes mobilabonnementer. Jeg vil jo som alle andre betale så lidt som muligt, og kraver derfor at både taletidskort og abonnementer er med i sammenligningen. Jeg har kigget på teleprisguide.dk, som jeg ikke mener er god nok, og så er den heller ikke opdateret siden november sidste år. Det jeg kunne tænke mig var en tabellignede ting, hvor man kan se udbyderen, abonnementsnavnet, pris i abonnement, minutpris.

Der må da være en side, som har gjort det grove arbejde, så man ikke skal tjekke alle udbyders hjemmesider.
Avatar billede geforce3 Praktikant
07. maj 2003 - 13:17 #1
Hvis du ikke finder frem til nogen kan jeg anbefale www.telmore.dk der er også webSMS til 20øre stykket.
Avatar billede doggy82 Praktikant
07. maj 2003 - 13:18 #2
Avatar billede doggy82 Praktikant
07. maj 2003 - 13:18 #3
nå undskyld, der *har* du været...
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
07. maj 2003 - 13:31 #4
Jeg har hørt om telmores nye abonnement, men som sagt kunne jeg godt tænke mig at se sammenligningstabel.

Ja, desværre doggy82, teleprisguide har jeg været på ;-)
Avatar billede doggy82 Praktikant
07. maj 2003 - 13:34 #5
hmm sidst opdateret november - hvor får du det fra ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2003 - 21:12 #6
Ja det vil jeg da sådan set også gerne vide :)
Avatar billede geforce3 Praktikant
07. maj 2003 - 21:14 #7
TELMORE TELMORE  0 kr. i abn. 1 kr. pr. min, 20 øre pr. SMS.
Det står der, så det er inden for en måned den sidst er opdateret for det er telmores nye priser
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
13. juni 2003 - 12:05 #8
Det findes åbenbart ikke ikke en, efter min mening, tilfredsstillende side. øv øv
Avatar billede emilpedersen94 Nybegynder
17. november 2012 - 10:55 #9
Avatar billede cybermaster-ny Nybegynder
31. marts 2013 - 21:55 #10
Jeg ved det er en gammelt indlæg, men jeg ved at teleprisguiden.dk er lukket, men jeg faldt over http://ipn.dk den anden dag, og de sammenlignet flere end jeg har set andre steder.
Avatar billede PeterH29 Nybegynder
17. juli 2014 - 15:24 #11
Ellers tag et kig på http://mobilabonnement.dk

Det ser ud til at de viser alle mobilabonnementer i Danmark.
Avatar billede Markand Praktikant
25. august 2017 - 13:43 #12
Spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede Peterhansen Praktikant
05. november 2018 - 13:17 #13
Du er også mere end velkommen til at prøve vores sammenligningstjeneste som hedder www.mobilabo.dk. Den sammenligner de fleste mobilabonnementer på det danske marked.
Avatar billede Peterhansen Praktikant
05. november 2018 - 13:24 #14
Der var lige en fejl i URL'en. Den korrekte er www.mobilabo.dk Jeg beklager fejlen :)
Avatar billede Mads Praktikant
01. september 2022 - 15:32 #15
En god side at benytte sig af til netop dette er helt klart https://mobilanmeldelser.dk/
Avatar billede Cecilie Petersen Praktikant
13. september 2022 - 13:21 #16
Jeg vil anbefale https://www.mobilabo.dk/ - Der er en virkelig brugervenlig oversigt over mobilabonnementer og mulighed for at filtrere efter behov.