Avatar billede kludedukken Nybegynder
08. maj 2003 - 13:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vil en venlig sjæl lave et lille logo ?

Det drejer sig om et logo i størrelsen 700*150 (bredde/højde).

1.
Det er et logo til en C&C Generals Clan hvilket vil sige at det er super hvis der indgår nogle enheder fra spillet. http://www.eagames.com/official/cc_generals/frame.jsp

2.
Vil meget gerne at baggrundsfarven er #810F0F - en grim rød ;o)

3.
At teksten "+DnG+" og måske "Danish n00b Generals" indgår (men taget er dog mest vigtigt)

Jeg vil give hvad det nu er lovligt at give af point - men jeg vil tage venligt imod alle :o)

Spørg endelig hvis jeg har glemt nogle vigtige oplysninger.

På forhånd tak.
Avatar billede kludedukken Nybegynder
08. maj 2003 - 16:04 #1
Flere point ?
Avatar billede raffar Juniormester
09. maj 2003 - 05:13 #2
Har lavet nogle her http://raffar.1go.dk/exp/kludedukken/

Vh
-raffar
Avatar billede kludedukken Nybegynder
09. maj 2003 - 10:43 #3
Yes, vil meget gerne have de to nederste - og vil gerne give 200 pr. logo.

Der er dog et A formeget tilsidst - men jeg går ud fra det er med vilje :o)
Avatar billede raffar Juniormester
09. maj 2003 - 12:10 #4
Det fikser jeg lige :)
Avatar billede raffar Juniormester
09. maj 2003 - 12:22 #5
Det er lavet og ligger samme sted. http://raffar.1go.dk/exp/kludedukken/
Avatar billede kludedukken Nybegynder
09. maj 2003 - 12:46 #6
Meget fornemt - og vild sejt arbejde du lavede :o)

Tak.
Avatar billede raffar Juniormester
09. maj 2003 - 15:21 #7
Jeg takker selv. Er glad for at du kunne bruge det.