Avatar billede malanko Nybegynder
08. maj 2003 - 21:48 Der er 3 kommentarer

Radeon 9500 Pro, openGL, CS og striber

Hej!
Jeg har nu forsøgt så mange ting og surfet meget for at løse minne problemer med mit nye Radeon 9500 Pro kort.
Problemet er når jeg spiler counter stike i openGL, for det kan den ikke klare.  Der sker det at skærmen går i sort og så fryser lortet.  Jeg kan spile Unreal 2, Return to castle wolfenstein og Splinter Cell uden de mindste problemer.  Men problemet opstår når jeg spiler Counter strike i OpenGL, men ikke i Direct 3d.  Der er også probs med Black Hawk down.
Derudover er der også nogle vandrette sorte striber igang imellem der går op og ned af skærmen, jeg har engang læst om en der også havde samme problemer med striberne.
Ellers køre grafikkortet strålende.

>Håber der er nogen der kan hjælpe.
Avatar billede mctaurus Nybegynder
08. maj 2003 - 21:53 #1
HEHE venter spændt på et scar, har nemmelig samme problem 8(
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
08. maj 2003 - 21:53 #2
Følger lige med... havde selv nogle lidt lign. problemer med mit 9700 PRO...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
08. maj 2003 - 21:55 #3
hvilken direct x..?