Avatar billede kludedukken Nybegynder
09. maj 2003 - 12:48 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Points til raffar !

Jeg fik lavet følgende logo's og vil gerne give 200 point for hvert. http://www.eksperten.dk/spm/350090
Avatar billede keysersoze Guru
09. maj 2003 - 13:04 #1
men... erhm - det er jo stadig ét spm, og da der maks må gives 200 p for et spm overskrider det vel grænsen??

ret mig hvis jeg tager fejl
Avatar billede Jman Praktikant
09. maj 2003 - 13:11 #2
enig!
200 p. er max-grænsen
Avatar billede raffar Juniormester
09. maj 2003 - 15:20 #3
.
Avatar billede raffar Juniormester
09. maj 2003 - 15:27 #4
Glemte lige .. De ligger her http://raffar.1go.dk/exp/kludedukken/
Avatar billede keysersoze Guru
09. maj 2003 - 15:30 #5
hvis svar accepteres bliver jeg nødt til at spørge om en admin kigger forbi - dette _ligner_ brud på reglerne
Avatar billede raffar Juniormester
09. maj 2003 - 15:48 #6
Hvordan skal kludedukken så gøre. Skal han oprette et andet spørgsmål hvor han spørger efter banner nr. 2?
Avatar billede keysersoze Guru
09. maj 2003 - 15:53 #7
næh - han spørger efter et logo og svarer leverer 4... det må man da kalde service! men ikke umiddelbart til flere point...

men som sagt - jeg er ikke coadmin så jeg vil ikke være dommer
Avatar billede raffar Juniormester
09. maj 2003 - 15:55 #8
Ok. Jeg takker for din forklaring.
Avatar billede jones279 Nybegynder
09. maj 2003 - 19:59 #9
Du kan da bare oprette et spørgsmål og spørge efter nogle flere bannere og så lade raffar dele dem op på 2 sider... Så er det ikke brud på reglerne... Man omgås dem, men bryder dem ikke... Ellers vil jeg nok give keysersoze ret i, at den er lidt tricky :)
Avatar billede kludedukken Nybegynder
10. maj 2003 - 01:41 #10
Jeg har været her på Eksperten i lang tid - og jeg har før praktiseret at give flere point end anonceret hvis jeg har fået flere gode "besvarelser" på et og samme spørgsmål eller opgave.
Dette har jeg gjort i den overbevisning at jeg gerne vil vise min taknemlighed for folks hjælp - ikke for a snyde.

Derfor giver jeg raffar disse point da han har lavet mere en ét godt logo til mit spørgsmål.
Hvis en evt. admin finder den beslutning forkert så beklager jeg meget. I såfald må denne gøre med pointene som han mener er rigtigt - det er dog ene og alene min beslutning og ikke raffars.

På forhånd tak :o)
Avatar billede keysersoze Guru
22. maj 2003 - 18:06 #11
syntes nu stadig det er liiige på kanten - det er jo trods alt ét spørgsåm og ét svar (som dog havde flere løsninger...)

men jeg gider ikke gøre mere ved det