Avatar billede foralias Praktikant
09. maj 2003 - 14:31 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

polterabend for mand

Jeg skal holde en polterabend for en ven, han er 40 år.
Har i nogle forslag.
Helst i trekantsområdet.
Han er mekaniker så måske noget med en tur i sportsvogn.
Gider i komme med nogle ideer så siger jeg tak.
Avatar billede lrd Nybegynder
09. maj 2003 - 14:32 #1
En tur i gokart, faldskærmudspring, bungiejump, stripbar :))
Avatar billede domino1977 Nybegynder
09. maj 2003 - 14:35 #2
Ja for pokker... en kvindelig mekaniker der stripper!!! Det er da oplagt!!!

Lad dog en kvinde komme ind med sin bil og fortælle at der er noget galt og PLUDSELIG begynder hun at strippe!!! *GGGGGGGG*!!!!!!
Avatar billede jonasm Nybegynder
09. maj 2003 - 14:42 #3
En kvinde kommer ind på værkstedet og fortæller der er noget galt med bilen... efter lidt tid smider hun toppen og spørger om han ikke vil hjælpe hende af med BHen.... imens han er igang kommer der en kæmpe rocker ligende type ind på værkstedet i en ultimativ sportsvogn og spørger hvad satan han laver med hans kæreste.... rockeren kidnapper din kammerat i den lækre sportsvogn.. kører ham til et paintball sted i valby hvor man kan spille i et kloak ligende område.. giver ham bind for øjnene og påfører ham et kaninkostume... herefter tager han bindet for øjnene væk og slipper ham ud i kloaken og siger at han har 30 sec til at komme væk..herefter stormer alle gutterne ud med paintballgevær og nakker kaninen.. bryg selv videre :)

Mhv Jonas
Avatar billede foralias Praktikant
09. maj 2003 - 14:50 #4
Øøøøh jonasm, trekantsområdet ligger i jylland, og jeg mener at valby ligger på sjælland. Det er alt for langt væk (sagt på en anden måde: vi bliver alt for fulde inden vi når helt derover)
Avatar billede Chewie Novice
09. maj 2003 - 14:57 #5
Avatar billede Chewie Novice
09. maj 2003 - 15:03 #6
hvad er der glat med mit link ?? der er da tons af ideer
Avatar billede foralias Praktikant
09. maj 2003 - 15:04 #7
Har jeg prøvet chewie, jeg syntes bare at det var svært at finde noget der.
Avatar billede Chewie Novice
09. maj 2003 - 15:07 #8
Det skrev du jo ikke noget om ...... lidt dårligt bare at afvise

nå men hvad fan´ .... God weekend
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. maj 2003 - 16:16 #9
Jeg mindes engang i København jeg stødte på sådan et polterarbend selskab. Gommen var blevet udstyret med en oppustelig gummidamedukke han slæbte rundt på, de macho-drak og råbte efter de forbipasserende og dementerede højlydt deres kedsomhed med den der skingre "IH HVOR HAR VI DET SJOVT!! ikke?" munterhed folk får når de prøver at leve ned til det de tror der forventes af dem.

Så jeg vil (ligesom lrd) foreslå noget aktivt. en tur igennem en forhindringsbane a'la Tvekampen, dørtræk-ræs, en tur op i et lejet fly, eller ballon, ...
Og så slutte af med en god middag (med bajer, det er nu engang dansk).

mvh JakobA
Avatar billede jonasm Nybegynder
09. maj 2003 - 17:01 #10
foralias > Du må selfølgelig også godt tænke selv, der ER masser af paintballbaner i jylland ;) ;)
Avatar billede Claus22 Nybegynder
25. november 2012 - 12:35 #11
I kan tage ham ud til vesterhavet, og kitesurfe til hans polterabend. Det kunne da være ret vildt.

Mvh Claus
http://polterabendevent.dk
Avatar billede Chewie Novice
25. november 2012 - 14:18 #12
Hej Claus22

sig til hvis du har brug for hjælp til linkbuilding :)
Avatar billede KoebenhavnsVandski Nybegynder
08. januar 2013 - 13:32 #13
I kan altid tage ud og stå på vandski og wakeboard. Eller blive trukket rund i tubes.

Her er nogle eks. på www.kbhvandski.dk
eller her http://www.kbhvandski.dk/polterabend.html

hvis i vil finde en anden klub, som ligger i jeres nærområde, så gå ind på Dansk Vandski og Wakeboard forbund. www.vandski.dk der kan i finde alle klubber i jeres område.