Avatar billede striboldt Nybegynder
10. maj 2003 - 10:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tegne O i Sport Master logoe i 3D

Hejsa alle sammen

Jeg sider og tegner en Sportmaster butik i 3D og skal der for bruge Sportmaster logo men har lidt problemmer med 0 (ligner jo lidt en fodbold/globus) http://www.sportmaster.dk/log/fotos/X_banner1_eZLj193191.JPG

Håber en kan hjælp mig med hvordan man kunne tegne det. Jeg tegner alt i Solidworks men kan også tegne i AutoCAD & 3ds max.

/fox
Avatar billede sthen Nybegynder
10. maj 2003 - 10:52 #1
Hvis det er en opgave du har fået af SportMaster, så henvend dig til deres markedsføringsafdeling, de må kunne hjælpe dig.

Skulle det være en skoleopgave, tror jeg somend gerne at de hjælper dig alligevel.
Avatar billede striboldt Nybegynder
10. maj 2003 - 11:57 #2
Sthen>> Har du set på Logoe??? det er tegne i 2D sikker adobe photoshop de har ikke det i 3D

Så spørg derfor folk hvordan de ville tegne sådan en kugle/fodbold (er et godt ekspempel) i 3D der må være en bestemt måde :)
Avatar billede snolle Nybegynder
12. maj 2003 - 10:49 #3
evt. nem løsning næsten samme effekt i 3Ds max lav kugle og læg effekten wire på altså så du kun ser den snore...og rod lidt med det
Avatar billede striboldt Nybegynder
12. maj 2003 - 11:35 #4
kan man gøre det i solidworks?? så man kun ser snorerne??
Avatar billede snolle Nybegynder
12. maj 2003 - 11:45 #5
har jeg ingen anelse om
Avatar billede striboldt Nybegynder
07. juli 2003 - 00:24 #6
luk