Avatar billede x_mrtee_x Nybegynder
25. november 2000 - 01:49 Der er 4 kommentarer

Alien3

Dette har intet med EDB at gøre, men jeg tror at dette forum har den rette målgruppe for mit spørgsmål:

Den alien som de kæmper med i Alien3, hvem har den \"boet i\". Den må have ligget i maven på en af følgende:
Ripley
Newt
Bishop (lidt svært da han blev skæret i to stykker)
Den sidste marinesoldat (kan ikke huske hans navn)

De snakker i 3\'eren om at den er anderledes (mere dyrisk) hvorfor er den det?

Gode spørgsmål ik\'?
Avatar billede xtom2 Nybegynder
25. november 2000 - 02:03 #1
Uhm.. såvidt jeg ellers har fået det rigtigt med, var bæstet fra 3\'eren om bord på redningskapslen, og ikke som sådan \"hylstret\" i en af passagererne. Men at den skulle være anderledes, kan jeg ikke begrunde udover at de her monstre udvikler sig med tiden (som det plejer at gå rigeligt af mellem filmene) og tilpasser sig forholdene.
Avatar billede mortennorup Nybegynder
25. november 2000 - 16:51 #2
Der er en lille facehugger der er kravlet om bord på deres redningskapsel i 2\'eren. Den ligger en dronning i Ripley mens hun er frosset ned og en \"guardian\" alien-thingy i en hund efter de er landet (den de kæmper imod!). Grunden til at denne er anderledes får du ikke at vide på noget tidspunkt i filmen, men det kunne jo være fordi at den skal beskytte værten der bærer THE QUEEEEN. En anden mystisk (ny) ting er den facehugger der er i 3\'eren. I 2\'eren dør en facehugger efter den har lagt en alien i en vært. I 3\'eren er den i stand til at lægge en dronning i brystet på Ripley OG en Alien i maven på en hund...eh?
Har set Alien trilogien (4\'eren SUCKS!) FOR mange gange:P
Avatar billede abpdk Nybegynder
01. januar 2002 - 12:42 #3
Morsom lille diskussion...

Som mortennorup rigtig nok siger kommer den ud af en af fangernes hund (spike).
Før dronningen dør i slutningen af Aliens (film #2) når hun at lægge mindste
et æg. Den \"facehugger\" der er indeni sprøjter noget syrer på en af
\"dvale\"-boksens (sikkert Ripleys) for at bryde igennem glasset og denne syrer
foresager en kortslutning som resulterer i en brand.

Hvis du er bare halv så tosset med historien som jeg selv er vil du sikkert
finde følgende sider meget morsomme.

http://cse.unl.edu/~jraises/aliens/a2alien.htm
http://www.planetavp.com/al/
http://www.hrgiger.com/

Nårh ja forresten hedder marinesoldaten Dwayne Hicks (det ser man også i
Aliens 3) og hvad Bishop angår tror jeg ikke væsnerne har særlig megen
brug af en cyborg :)
Avatar billede abpdk Nybegynder
26. juni 2002 - 18:25 #4
x_mrtee_x>> Hvad med at lukke spørgsmålet?