Avatar billede striboldt Nybegynder
12. maj 2003 - 15:14 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Fejl i mobiltelefoner:

Hejsa

Findes der en side hvor man kan læse hvilke fejl mobil telefoner får??

/fox
Avatar billede robotten Praktikant
12. maj 2003 - 15:39 #1
Hmmm.... har du en Nokia ;)
Så ned til forhandleren med den, de har været meget ringe med deres kvalitet på mobilos.
Avatar billede knarf Nybegynder
13. maj 2003 - 13:33 #2
ved ikke hvor man kan læse det. men det er ofte at der er fejl i softwaren hvis man køber telefonen lige når den kommer. men det kan man få opdateret i mange telebutikker.
Avatar billede striboldt Nybegynder
14. maj 2003 - 16:24 #3
Det er fordi jeg vil købe ny telefon tænkt på Nokia 6610 men vil lige høre om der er fejl i den
Avatar billede knarf Nybegynder
14. maj 2003 - 17:01 #4
har ikke hørt om noget... men hvis du finder det eller der er! kan du altid få den opdateret!
Avatar billede matz Nybegynder
14. maj 2003 - 17:26 #5
Jeg ved ik om det bare er min Nokia 6610, men når du for ca. omkring 100 beskeder i indbakke..så går den nogen gange ud..
Avatar billede striboldt Nybegynder
14. maj 2003 - 22:51 #6
matz>> hvor mange beskeder er der plads til i nokia 6610
Avatar billede matz Nybegynder
14. maj 2003 - 23:34 #7
Der er plads til 150 beskeder. Men jeg tror at det er et generalt problem hos nokia at telefonen går ud når der er for mange beskeder i indbakke..
Avatar billede dorky Nybegynder
16. maj 2003 - 00:22 #8
Med hensyn til 6610 så har der været software problemer på nogle af de der røg først ud af porten men der er gratis at få opdateret og så er den fejlfri... Eller noget:-) vil ikke lige hænges op på det med fejlfri.....
Avatar billede dorky Nybegynder
16. maj 2003 - 00:24 #9
Er ellers helt vildt glad for min og du kan få den opdateret gratis og med det samme ved www.Teleservice.dk afdelinger rundt i landet...
Avatar billede dorky Nybegynder
16. maj 2003 - 00:26 #10
Sorry forkert adresse
www.Teleservice.com og ikke dk

Ellers ring til dem og hør med hensyn til fejl for det er dem der reparerer skidtet
Avatar billede robotten Praktikant
20. maj 2003 - 11:14 #11
Blevet klogere?