Avatar billede weyber Nybegynder
13. maj 2003 - 11:14 Der er 18 kommentarer

ide til design.

ønsker nogle i idér til min nyoprettet site... gerne lidt design.... tjek min midlertidligt design på www.pastil.tk
Avatar billede domino1977 Nybegynder
13. maj 2003 - 11:16 #1
Ihvertfald noget der ikke er så tungt at slæbe!!!
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
13. maj 2003 - 11:17 #2
Hvad skal siden handle om?
Avatar billede nythjem Nybegynder
13. maj 2003 - 15:36 #3
Hej Weyber

Jeg vil som det første give domino1977 helt ret. For at få de enkelte billeder frem tager det en krig. Første gang jeg loadede den kom der intet frem, næste gang kun den røde baggrund, tredie gang var lykkens gang.

Det er et utrolig stort irritationsmoment for en bruger som jeg selv, at når jeg trykker på en knap, og der først kommer en reaktion efter ca. 10 sekunder.

Prøv at få gjort den lidt lettere :)

Michael - ADSL 512
Avatar billede rangerbs Nybegynder
13. maj 2003 - 16:02 #4
nythjem --> Tror faktisk ikke engang at det er derfor.. kan se at hans side ligger på friserverplads.dk og det er der vi har problemet, da de køre vildt langsomt :D

Jeg synes at du skal have nogle andre farver på...
hehe, men jeg er også typen der kan li' orange på hp'er ;D

synes du skal forsøge dig med nogle blå farver..

mvh Ranger

Ps: find dig et andet web-hotel end friserverplads ;D
Avatar billede kristiandk Nybegynder
13. maj 2003 - 19:15 #5
Jeg vil kanon gerne hjælpe dig.

Hvis du add'er mig på din msn messenger hvis du har en, vil jeg med glæde hjælpe dig gratis. jeg er selv designer! :)
Avatar billede weyber Nybegynder
14. maj 2003 - 09:39 #6
kristiandk, lyder helt fint, men kan du ikke lægge et par links, til hp'er som du selv har arbejdet med.. Vil gerne se hvor god du er....
Avatar billede weyber Nybegynder
14. maj 2003 - 09:40 #7
er der nogle mennesker der kan anbefale nogle bedre web-hoteler, må meget gerne være gratis..........
Avatar billede snolle Nybegynder
14. maj 2003 - 13:59 #8
av for sa*** det tager tid at loade siden og mit net er 1/1mbit
Avatar billede kristiandk Nybegynder
14. maj 2003 - 15:01 #9
WEYBER--> Har du msn messenger?

LINK: Der kommer masser af links op. Men er ved at udvikle et spil sammen med en ven. Og vil gerne have det færdigt først.

WEB-HOTEL's: Jeg foreslår "web10". (www.web10.dk) Det koster ca. et sted mellem 350-400,- kr kontakt. Så det er det mest brugte på nettet i 3 år.
Avatar billede snolle Nybegynder
14. maj 2003 - 16:14 #10
det er da lige meget med webhotellet i det der ?

KristianDK hvad mener du med at du der kommer massere af link men du vil gerne lave spil færdig først, tror ikke spørgsmålet er åbent i flere år tror bare gerne han vil have et par fif til forbedringer?
Avatar billede kristiandk Nybegynder
14. maj 2003 - 16:19 #11
Det er klart. Selfølig.... Han bad jo efter nogle link. Og jeg er igang med at sætte noget sammen..

/K
Avatar billede weyber Nybegynder
15. maj 2003 - 09:56 #12
fair nok.... Tak for hjælpen... Jeg er i gang med et helt nyt design... Men står nu og mangler lidt fede menuer, gerne i gul og sort... nogle der kunne hjælpe???.. Pionts til den med den bedste menu..
Avatar billede kristiandk Nybegynder
15. maj 2003 - 13:22 #13
Hmmm. Går igang nu
Avatar billede weyber Nybegynder
15. maj 2003 - 15:46 #14
mange tak kristiandk, du kan sgu godt regne med at høste lidt points.. husk den skal være fed, prøv om du kan finde noget i java......
Avatar billede replica Nybegynder
03. juni 2003 - 12:07 #15
Læs altid korrektur, før du publicerer et site. Der er indtil flere stavefejl i din velkomst f.eks.:-)
Avatar billede xizang Nybegynder
03. juni 2003 - 12:10 #16
hvis du mangler et godt design kan du hente det gratis på denne side :
http://www.freelayouts.com/
Avatar billede xizang Nybegynder
03. juni 2003 - 12:13 #17
Hvis du skal have nyt webhotel skulle du tage at bruge www.frac.dk .Det er gratis og du har 50 mb. siderne kører slet ikke langsomt

se selv her : www.borbjergmx.frac.dk

ps. Designet er hentet fra http://www.freelayouts.com/
Avatar billede kristiandk Nybegynder
03. juni 2003 - 15:15 #18
Har du ikke msn. Jeg har fået fikset noget okay sammen

Så hvis du vil.. Ja