Avatar billede hmm10 Nybegynder
14. maj 2003 - 16:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

åbning af *.doc

Hej eksp.!

Jeg ville høre om man overhovedet kan åbne en *.doc (original word-fil) i et andet skriveprogram end word? - problemet ligger i at filen indeholder en del brøkker, som er lavet med noget tilbehørs-word-noget (Kan ikke huske hvad det hedder, men er meget almindeligt - har jeg hørt). Og hvis jeg åbner filen med notesblok fylder den for meget. Åbnes den i wordpad melder den fejl.. Hvad skal jeg gøre nu, hvis jeg vil åbne filen?

På forhånd tak. hmm10
Avatar billede hcm Nybegynder
14. maj 2003 - 16:19 #1
Avatar billede hmm10 Nybegynder
14. maj 2003 - 16:34 #2
genialt! takker ;)

Kan jeg spørge om, man kan få en ting til wordpad, så man kan lave brøkker i det program. Altså på samme måde som i word? (- der skal nok falde lidt flere points, hvis det kræves ;)
Avatar billede hmm10 Nybegynder
14. maj 2003 - 17:51 #3
Det kan jeg vist ikke få svar på.. det er også ligemeget, sålænge at jeg nu kan åbne min *.doc-fil.. Forsat go' dag :)
Avatar billede hcm Nybegynder
15. maj 2003 - 09:35 #4
Jeg har lige været off-line. Jeg tror ikke, at du kan få noget sådan til wordpad. Jeg mener ikke, at der er mulighed for grafik i det program overhovedet.