Avatar billede bixen Nybegynder
14. maj 2003 - 17:30 Der er 6 kommentarer

Hvordan laves en DVD-menu ?

Hvilket program skal man bruge for at lave menuer til DVD-film ? Altså der hvor man vælger sprog, undertekster on/off mm.... Det skal helst være noget Flash agtig noget (Sådan at tingene kan gøre noget når man holder musemarkøren hen over dem...)

Det skal laves i et sådant format at en DVD-afspiller kan læse det, ved ikke hvordan det laves, men hvis programmet kan lave DVD-menuer kan den vel også lave det sådan at det er brugbart i min situation...
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2003 - 17:36 #1
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2003 - 17:40 #2
og hvis det skal være rigtig avanceret: http://www.doom9.org/mpg/maestro.htm
Avatar billede bixen Nybegynder
14. maj 2003 - 18:10 #3
Kan det ikke laves med Pinnacle Studio... har jeg før fået at vide her på Exp, men ham der "hjalp" mig svarede kun at jeg kunne bruge det program, og ikke hvordan...
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2003 - 22:53 #4
Jeg kender ikke Pinnacle Studio....
Men en ting er sikkert, Spruce DVDMaestro er meget mere avanceret en Pinnacle Studio - så det er jo dit behov det kommer an på :O)
Avatar billede javanoob Nybegynder
22. maj 2003 - 19:03 #5
Hej igen Phatlasse :)

Hvordan kan man bruge Ulead's så.... er gået væk fra DVDMaestro...

Hvordan flytter man rundt på menu punkterne ?
Avatar billede bredum Nybegynder
31. december 2003 - 01:26 #6