Avatar billede illisher Praktikant
15. maj 2003 - 21:56 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor er Happymeal ikke mad

Hvorfor har MC D ikke sat deres Happy Meal inde under mad???
Avatar billede killex Nybegynder
15. maj 2003 - 21:59 #2
Det har noget at gøre med at det simpelthen ikke er mad. Happymeal er regnet til børnene, og de er i virkeligheden ligeglade med maden. De vil bare ha deres legetøj og så ind i legerummet. Derfor har McDonalds valgt at gøre det så billigt at det ikke kan gå ind under mad
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2003 - 22:00 #3
Mon ikke det er fordi det er et koncept for sig, først fokuserer man på legetøjet dernæst på at der også er noget spiseligt i boksen :-)
Avatar billede matz Nybegynder
15. maj 2003 - 22:07 #4
hehe LOL et spm. at fyre af Yiir :D
Avatar billede game_tracker Nybegynder
15. maj 2003 - 22:09 #5
måske forde at det ikke mætter (hvis man har hul i en tand og man tog alt luften ud af brugeren så kunne man nok stoppe den i det hul :)
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
15. maj 2003 - 22:10 #6
Happymeal er kun for folk der er sulten for sjov :) ..det er sikkert fordi det ikke har meget med mad at gøre ;)

Jeg undgår resturant "den gyldne måge" af flere årsager en af dem er at man jo skal spise for over 100 kr bare for at blive mæt og 2 timer efter er man sulten igen.

viste du iøvrigt at 20% af den Coca cola der bliver solgt på verdensplan bliver solgt igemnnem resturant den gyldne måge.

MVH ExNatteRavnen
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2003 - 22:13 #7
LOL "Den gyldne måge" det lyder faktisk bedre end McDonalds :-)
Avatar billede matz Nybegynder
15. maj 2003 - 22:16 #8
Kender i ik det sted som hedder "Den gyldne kylling" ? :D

De er eksperter i kylling hehe :D
Avatar billede rs2000 Nybegynder
15. maj 2003 - 22:25 #9
Det er ovenikøbet 2 af de firmaer der ikke betaler skat her i landet :-)
Ja lad os da lægge alle vores surttjente valuta der. :-)
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
15. maj 2003 - 22:25 #10
Og så lige den gyldne måges nye slogan ;)

Er i en happy famillie der er sulten for sjov ..  så smut net på mågen og brug en plov. :))
Avatar billede ellebaek Nybegynder
15. maj 2003 - 22:41 #11
jeg går ud fra at grunden til det ikke ligger under mad på den side du henviser til er: at du er inde under spørgsmål og svar.

Denne side henviser til Spørgsmål og svar mht. forskellige emner.
Her er Happy meal så et emne for sig, og maden er et emne for sig...

Som du kan se skriver de kun om legetøjet i happy meal kategorien
hvorimod de under maden skriver bl.a. skriver om kødet er halal osv..

Det har ikke noget at gøre med at happy meal ikke er mad...
Avatar billede game_tracker Nybegynder
15. maj 2003 - 22:42 #12
lol
Avatar billede mr_bambi Nybegynder
16. maj 2003 - 12:53 #13
Hvorfor har folk egentlig taget dette spm så seriøst? *gg*
Avatar billede illisher Praktikant
18. maj 2003 - 01:17 #14
nå ja, hvad kan jeg sige. han skal vel have de point, han kom med det bedste svar