Avatar billede kjako Nybegynder
18. maj 2003 - 20:31 Der er 8 kommentarer

Høre musik fra internettet

Jeg er ikke særlig kyndig i at afspille musik på en pc, så måske er der nogen der kan hjælpe mig med følgende: når jeg forsøger at afspille musik, f.eks en prøve på en ny cd-er fra en musikbutiks hjemmeside, kommer der ingen lyd, men Windows Media Player viser følgende tekst på skærmen: "No combination of filters could be found to render the stream". Hvad betyder det?
med venlig hilsen kjako
Avatar billede lrd Nybegynder
18. maj 2003 - 20:33 #1
Avatar billede kjako Nybegynder
18. maj 2003 - 21:32 #2
Hej lrd!
Det kan jeg desværre ikke få til at virke. Jeg kan godt afspille musik, der i forvejen ligger på harddisken, men ikke musik fra den hjemmeside, jeg aktuelt befinder mig på.
Med venlig hilsen kjako
Avatar billede lrd Nybegynder
18. maj 2003 - 21:37 #3
smid lige link til siden
Avatar billede prikmus Nybegynder
18. maj 2003 - 22:41 #4
Det er fordi du mangler nogle codec så, for at høre musikken. gå på google og søg på codec.. kunne være nimo codecpack eller andet
Avatar billede a_trunk Nybegynder
19. maj 2003 - 11:00 #5
yup du mangler codec, ligesom der findes divx osv, men prøv også at opdatere din browser så kan det være det virker har også haft lidt af de problemer selv efter format og der ved ikke internet explore 6.0 efter jeg hentede den kunne jeg godt
Avatar billede kjako Nybegynder
19. maj 2003 - 21:17 #6
Tak for jeres svar, men det virker desværre ikke.
Spørgsmålet sluttes hermed.

Med venlig hilsen kjako
Avatar billede lrd Nybegynder
31. maj 2003 - 09:38 #7
Hvorfor pokker lukker du det så ikke???
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 14:26 #8
Få nu givet feedback her eller luk tråden!!