Avatar billede jorgenv Nybegynder
21. maj 2003 - 17:30 Der er 8 kommentarer

MS Office og Norton Anti Virus 2002

Jeg har windows 2000 og ms office premium pakken installeret på en PC.
Hos TDC har jeg købt en Norton Anti Virus 2002, downloadet den fra nettet, og installeret den.

Nu kan jeg ikke lukke office programmerne.!

For f.eks word lyder fejlmeldingen således:

Programfejl
WINWORD.EXE har genererert fejl og lukkes af windows.
Programmet skal gentsrates.
Der oprettes en fejllog

Så derfor disse spørgsmål:
Hvad er der galt?
Hvorledes bringes det i orden?
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2003 - 17:41 #1
jeg tror du blir' nød til at geninstallere Office....
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2003 - 18:18 #2
Enig, og eventuelt kigge efter en opdatering af Officepakken
Avatar billede jorgenv Nybegynder
21. maj 2003 - 18:22 #3
jeg har faktisk opdateret alt tilgængeligt fra windows, samt geninstalleret office, så er der andre gode bud?
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2003 - 18:29 #4
Hvis det kun er word, kan du forsøge at omdøbe normal.dot. Den kan være beskadiget. Word danner selv en ny. Grunden til at du skal omdøbe den at der ligger makroer og autotekster samt indstillinger i normal.dot og hvis det ikke hjælper kan du gå tilbage til "den gamle normal.dot"
Avatar billede jorgenv Nybegynder
21. maj 2003 - 18:46 #5
desværre er det alle programmerne, dvs. også excel, powerpoint m.v.?
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2003 - 21:37 #6
Avatar billede aovergaard Nybegynder
21. maj 2003 - 23:27 #7
Jeg har før hørt om denne fejl, der bestod fejlen i at personen havde opdateret med et ikke gyldig licensnr. og dermed blev der lukket af for f.eks Word, han kunne efterfølgende ikke mere komme i Office programmerne, og måtte formatere sin maskine.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
11. juli 2003 - 15:53 #8
Lukketid?