Avatar billede xpx Nybegynder
23. maj 2003 - 22:36 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Køb af Softgun

Hej!

Jeg har lige nogle spørgsmpl omkring softguns:

Hvor må de bruges?
Hvad er kravende ang. alder?
Er der nogle andre krav som man skal opfylde?

XpX
Avatar billede chalde Seniormester
23. maj 2003 - 22:45 #1
"Regler for våbenbesiddelse:  Tilladelse kræves ikke for at købe antikke forladevåben, attrapper og knive. Man skal være 18 år og kunne bevise dette, for at købe; Luft-våben, pusterør samt tilhørende ammunition. Paintball; Luftdrevne paintballvåben / farvemarkører, kræver ikke tilladelse, dog 18 års aldersgrænse. Våbentilladelse til knald-& gasvåben søges hos den lokale politimyndighed. Våbentilladelse til Co2-drevne paintballvåben / farvemarkører, søges via forening, dog min 16 år, Paintballvåben / farvemarkører må kun affyres på politigodkendt spille-område. Foldeknive hvis klingelængde, er mindre end 7 Cm, må bæres offentligt. Større knive og dolke, der anvendes til husholdningsbrug, værkstedbrug, arbejdsbrug, jagt, fiskeri og andre fritidssysler, kræver ikke våbentilladelse. Blankvåben til samling og dekoration, kræver en blank-våben-tilladelse, denne søges gebyrfrit hos politiet. En udførlig gennemgang af våbenloven kan rekvireres eller hentes i forretningen, den nye og reviderede er klar og koster 49,-"

fra: http://www.arms-gallery.dk
Avatar billede ezzuk Nybegynder
24. maj 2003 - 11:36 #2
Man må kun købe en sådan, med henblik på at ødelægge ting, og skyde på små dyr.
Avatar billede lrd Nybegynder
24. maj 2003 - 11:39 #3
What???

Skyde dyr?
Avatar billede chalde Seniormester
24. maj 2003 - 12:45 #4
ezzuk -> Hvis du mener det, burde du søge hjælp...
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
24. maj 2003 - 15:12 #5
chalde > hvis du ikke fatter han siger det for sjov burde du nok søge hjælp
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
24. maj 2003 - 15:14 #6
og jeg gider altså ikke blive "forfulgt" og diskutere med jer fordi jeg siger sådan noget
Avatar billede lrd Nybegynder
24. maj 2003 - 15:14 #7
Ja jeg har samme problem med at kunne se det sjove i denne kommentar
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
24. maj 2003 - 15:37 #8
ja det var nu også dig jeg sagde det til du skal altid kommentere eller kritisere
Avatar billede lrd Nybegynder
24. maj 2003 - 15:50 #9
Nå nå!

At skyde dyr burde og give en kommentar synes du ikke
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
24. maj 2003 - 15:52 #10
Nu er det ikke kun her jeg tænkte på ! Der er nok en grund til der har været oprettet hele 3 spm hvor alle med titlen: "lrd er en fed bøssekal" tror du ik?
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
24. maj 2003 - 15:52 #11
-hvor
Avatar billede lrd Nybegynder
24. maj 2003 - 15:56 #12
Det spørgsmål kan jeg da ikke være mere ligeglad med ok!
At folk reagere på denne måde viser lidt om hvor seriøs personen er. Finder dette totalt latterlig og hvis du læste trådene havde alle andre samme mening.

gider ikke bruge tid på at diskutere det overhovedet med mig.

Slut herfra
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
24. maj 2003 - 15:57 #13
Hvis man kunne bestemme en person som ikke skulle kommentere mine spørgsmål ville du nok stå rimelig højt!
Avatar billede chalde Seniormester
24. maj 2003 - 15:57 #14
pistolpalle -> Hmm... du skriver "chalde > hvis du ikke fatter han siger det for sjov burde du nok søge hjælp"
Kan du heller ikke se at det jeg skrev var for sjov??

Anyway... det er da belastende at ezzuk spammer på en så barnlig måde.... og som lrd skriver, burde hans kommentar udløse en modkommentar..
Avatar billede chalde Seniormester
24. maj 2003 - 15:59 #15
pistolpalle -> Og hvad er lige grunden til at spørgsmålet "lrd er en fed bøssekal" er blevet oprettet?
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
24. maj 2003 - 16:00 #16
det kan jeg da godt se

ezzuk spammer...?
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
24. maj 2003 - 16:02 #17
ja det ved jeg ikke da jeg ikke har set fordi det blev lukket rimelig hurtigt...

lrd > nogen af dem der skrev derinde var nok bange for at få brændt deres r** så de skrev det var latterligt
Avatar billede lrd Nybegynder
24. maj 2003 - 16:02 #18
Fatter ikke du gider Chalde :-)
Avatar billede chalde Seniormester
24. maj 2003 - 16:03 #19
lrd -> nej.. du har ret... :-)
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
24. maj 2003 - 16:06 #20
jeg har bare lyst til at "snakke" med lrd...
Avatar billede lrd Nybegynder
24. maj 2003 - 16:09 #21
Stop nu igen pistolpalle ok.
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
24. maj 2003 - 16:13 #22
jeg har bare lyst til at svine dig til så meget som du gør med uskyldige andre brugere, men jeg gør det ikk fordi så bliver man bare anmeldt du tøver ikke med det jo det er bare man siger dig imod så er man anmeldt
Avatar billede ezzuk Nybegynder
24. maj 2003 - 20:24 #23
"ezzuk -> Hvis du mener det, burde du søge hjælp..."

Der fødes én hvert minut...
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
24. maj 2003 - 21:32 #24
en hvad?
Avatar billede xpx Nybegynder
02. juli 2003 - 12:17 #25
Tak...

XpX