Avatar billede molokyle Nybegynder
24. maj 2003 - 21:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fixed img nederst på side

Kan man sætte et billede ind nederst på siden og som altid bliver stående når man scroller?
Avatar billede olebole Juniormester
24. maj 2003 - 21:46 #1
<ole>

Ja

/mvh
</bole>
Avatar billede roenving Novice
24. maj 2003 - 21:59 #2
ole er kortfattet idag, men jeg er helt enig, det kan man sagtens ...
Avatar billede molokyle Nybegynder
24. maj 2003 - 22:04 #3
Hurra...

Sjov fyr ham <ole>nothing</bole> :-D

Point for lidt kilden kode !!! ...når jeg ser det.

;o)
Avatar billede roenving Novice
24. maj 2003 - 22:10 #4
Altså du kan f.eks.
style="background-image'url(baggrundsbillede.gif)';background-attachment: fixed;background-position:center bottom"
Avatar billede roenving Novice
24. maj 2003 - 22:10 #5
Uff ... :-(
style="background-image:'url(baggrundsbillede.gif)';background-attachment: fixed;background-position:center bottom"
Avatar billede molokyle Nybegynder
24. maj 2003 - 22:17 #6
Ikke baggrundsbillede; sådan noget laver jeg i CSS. Jeg skal bruge det til menu med map.

Det skal være JavaScript (det jo er her jeg er!) og det ska' være et "rigtigt" img.

Nul point :o(
Avatar billede molokyle Nybegynder
28. maj 2003 - 20:40 #7
http://doxdesk.com/software/ var vist svaret!
Kan man ikke lukke et spørgsmål selv?
Jeg tør ikke prøve.

<ole>kom nu</bole> eller nogen.

See U... -->MOLOKYLE
Avatar billede molokyle Nybegynder
01. juni 2003 - 18:34 #8
Alle der kommenterer får pointene og hvis de er flinke: LØSNINGEN !!!