Avatar billede obmm Nybegynder
28. maj 2003 - 18:18 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

ZipCode til Danmark

Hvilken zipcode har vi i Danmark....
Avatar billede bredker Nybegynder
28. maj 2003 - 18:21 #1
?
Avatar billede thedarkrider Nybegynder
28. maj 2003 - 18:22 #2
Du har ingen zipcode i Danmark. Det er amerikanske postnumre
Avatar billede obmm Nybegynder
28. maj 2003 - 18:30 #3
Jamen, det viste jeg egentlig godt, men når man nu bliver bedt om zipcode alligevel f.eks. ved bestilling af et eller andet, selv om man skriver Denmark.
Avatar billede thedarkrider Nybegynder
28. maj 2003 - 18:31 #4
hmmm, så ved jeg ikke lige hvad du skal gøre. Enten skrive dit postnummer, eller lade den være blank.
Avatar billede runeevers Nybegynder
28. maj 2003 - 19:07 #5
Det stemmer nogenlunde overens med det danske postnummer. Dvs du fx skriver "DK-2100" hvis du bor på østerbro.
Avatar billede obmm Nybegynder
11. juni 2003 - 21:39 #6
Det er ikke godt nok, spørgsmålet er lukket.
Avatar billede obmm Nybegynder
11. juni 2003 - 21:39 #7
Det er ikke godt nok, spørgsmålet er lukket.
Avatar billede runeevers Nybegynder
11. juni 2003 - 21:43 #8
Kegle, dit spørgsmål bliver besvaret korrekt. Dårlig stil
Avatar billede thedarkrider Nybegynder
12. juni 2003 - 08:37 #9
Hvad var der forkert siden du lukker spm???
Avatar billede ostyrpuda Nybegynder
28. december 2003 - 15:26 #10
Hvaaa', hva' har du egentlig gang i? Hvis I andre kigger på hans andre spm, så bliver alle stort set besvaret "af ham selv" ligesom denne. Klovn...
http://www.eksperten.dk/spm/333277
http://www.eksperten.dk/spm/345643
http://www.eksperten.dk/spm/358319

-Bare nogle af dem...
Avatar billede ostyrpuda Nybegynder
28. december 2003 - 15:27 #11
Hovsa, glem den sidste ;)
http://www.eksperten.dk/spm/355120
Avatar billede obmm Nybegynder
28. december 2003 - 15:59 #12
Det er ikke korrekt, hold dine sure opstød for dig selv, alle "seriøse/brugbare" svar har udløst mine point.
Avatar billede bredker Nybegynder
28. december 2003 - 16:27 #13
obmm>>du må jo have en god lang liste over dårlige undskylninger , for at lukke og selv tage point
Avatar billede ostyrpuda Nybegynder
28. december 2003 - 16:27 #14
Nej du, det er dig der er galt på den. Se f.eks. dette spm.: Thedarkrider og runeevers har svaret fuldstændigt korrekt. Med mit arbejde, har jeg dagligt kontakt med diverse firmaer i USA, og det er helt korrekt at "Zip codes" ikke eksisterer i DK, men det tætteste du kommer er det vi kalder "postnumre". Så det svar du har fået kunne ikke være mere korrekt.

Derfor forstår jeg overhovedet ikke den måde du vælger at lukke på.