Avatar billede tjmo Nybegynder
02. juni 2003 - 16:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Microfon er screwed up

Ehhm dav

JEg har et par plantronics hørebøffer...jeg kan godt høre når jeg slår dem til og fra...men jeg kan ikke høre mig snakke..andre kan heller ikke høre mig snakke..og jeg kan ikke bruge activte knapper..som man fx bruger i gamevoice ventrilo teamspeak osv...hvad er der galt??
Avatar billede anuseren Nybegynder
02. juni 2003 - 16:05 #1
Sidder mic stikket i den rigtige port? Og har du mutet mikrofonen i windows?

:oD
Avatar billede tjmo Nybegynder
02. juni 2003 - 16:16 #2
jeg er ikke dum..ellers kunne jeg jo heller ikke hører den er der...den sidder i den rigtige ja..nej den er ikke nutet
Avatar billede anuseren Nybegynder
02. juni 2003 - 16:17 #3
Øhm
Avatar billede anuseren Nybegynder
02. juni 2003 - 16:20 #4
"ellers kunne jeg jo heller ikke hører den er der"

har læst det 3 gange nu... forstår det ikke lige...?

har du prøvet at åbne f.eks windows sound recorder, og optage et par sekudner mens du snakker, for så at afspille og se om du kan høre dig selv?
Avatar billede webdesigner Praktikant
02. juni 2003 - 17:13 #5
er deu sikker på at mikrofonen er slået til ??
der er garenteret et flue ben udfor "slå fra" inde i lyd instillinger.....
Avatar billede webdesigner Praktikant
02. juni 2003 - 17:14 #6
:/ nå staver ikke for godt i dag...