Avatar billede fuerzzz Nybegynder
02. juni 2003 - 17:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

skærm problem

hej jeg har en 19" relisys skærm der driller- skærm billedet kan ikke tilpasses ordenligt. det er således at i den ene side er det som en flitsbue, og i den anden side er den fint lige, men billedet er også for bredt.

jeg har brugt skærmens menu og prøvet med andre opløsninger men det hjælper ikke. er det noget software eller andet man kan gøre for at strække/trække billedet yderligere?
Avatar billede s_kjaer Praktikant
02. juni 2003 - 17:09 #1
Har du prøvet at opdatere driver til grafikkort ?
Avatar billede fuerzzz Nybegynder
02. juni 2003 - 17:11 #2
den gør det på alle pcer
Avatar billede bartfreak Nybegynder
02. juni 2003 - 17:20 #3
Man kan indstille skærmen (på nogle grafkkort) både på skærm menuen, og via grafiksoftware´ret, ofte er der en "resset" ved genstart funktion der skal slås fra. Eller gem.....
Hvilket grafikkort..m.m..
Hvis det altså ikke løser dit problem..:O)
Avatar billede fuerzzz Nybegynder
02. juni 2003 - 17:23 #4
jamen den software som der er indstiller alt symmetrisk, men billedet er netuo ikke symetrisk skævt. jeg kan godt strække buen ud i den ene side men så kommer den bare i den anden side!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
02. juni 2003 - 17:28 #5
er der ikke en auto funktion..:O/..?
Avatar billede foralias Praktikant
03. juni 2003 - 07:22 #6
På din monitor er der en mulighed hvor du kan justere dit billede's højde og bredde, jeg tror at du skal gøre billedet mindre v.h.a. det.
Nogle gange sker der det at når billedet bliver trukket helt ud til siden kommer der den der bue som du snakker om.
Avatar billede fuerzzz Nybegynder
05. juni 2003 - 11:33 #7
fb
Avatar billede foralias Praktikant
05. juni 2003 - 11:46 #8
Ok du vil ikke hjælpes, fair nok.