Avatar billede tjmo Nybegynder
09. juni 2003 - 20:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

mikrofon slået fra..

hejsa
min mikrofon er slået fra..dvs jeg kan ikke snakke med nogle over gamevoice eller ventrilo fx..

jeg har sat stikket i den rigtige ja..
den er ikke slået fra inde i lydindstillinger..

kun under indspilning i lydinstillinger?? skal den være det?? hvis ikke hvordan fjerne jeg den så..fordi jeg kan ikke tage fluebindet væk
Avatar billede gestapo Nybegynder
15. juni 2003 - 22:41 #1
du tror ikke at mikrofonen er i stykker. bare et lille foreslag. man kan jo få den testet. :-)
Avatar billede tjmo Nybegynder
07. oktober 2003 - 00:53 #2
k