Avatar billede kazie-dk Nybegynder
10. juni 2003 - 20:26 Der er 2 kommentarer

Tutorials til mIRC scripting og mts hvis det ikke er det samme?

Hey alle - jeg har i lang tid gaaet og ville kunne scripte mine egne scripts paa IRC jeg kan da lidt saasom on *:text commands og lidt andet men jeg har ikke rigtigt kunne finde nogle sites hvor der er en klar vejledning til hvad saadan noget som ($nick $isop $chan) betyder men hvis nogle af jer seje gutter/gutinder kunne give mig nogle sites hvor der er nogle tutorials til at laere den slags scripting og mts(det man bruger til at lave themes) ville jeg blive mega glad... tak paa forhaand ;] jeg kender allerede www.mircscripts.org men den er lidt svaer at finde rundt paa naar man jo ikke rigtig ved hvad man skal lede efter ;]
i faar 75 points for at svarer ;]
Avatar billede jaandk Nybegynder
21. juni 2003 - 16:07 #1
Det bedste sted er i mIRC egen help fil ! den finder du ved at skrive /help i mirc ! det er de bedste sted, der står alt forklaret! Eller kan du finde hjælp på #scipts!!!
Avatar billede nrj Nybegynder
05. oktober 2003 - 13:09 #2
hmm... du skal tage at prøve denne side den er total nice der står hvad alle tingene betyder og mange exempler (på engeslk)... http://www.jcn1.com/letch/i-kill/mirc_scripting_tutorial.htm