Avatar billede qredee Nybegynder
10. juni 2003 - 22:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

JS Dropdown

Hmm..Jeg har et problem.
www.steen-moller.dk/mikael
- Se når man trykker forside og contact, der skal contact ikke komme nedenunder, men erstatte den anden :)
Avatar billede olebole Juniormester
10. juni 2003 - 23:17 #1
<ole>

Ehhhh .... hvad er det - og hvad skulle det have været?

/mvh
</bole>
Avatar billede syvon Nybegynder
10. juni 2003 - 23:18 #2
det virker på denne måde:

<html>
<head>

<title>Krede.net Version .DropShadow</title>
<LINK HREF="div/style.css" REL="stylesheet" TYPE="text/css">
<script src="div/onmouse.js" type="text/javascript"></script>
<script language="javascript" type="text/javascript">
function skiftMenu(nr){
  document.getElementById('menu1').style.display = 'none';
  document.getElementById('menu2').style.display = 'none';
  document.getElementById('menu3').style.display = 'none';
  document.getElementById('menu4').style.display = 'none';
  document.getElementById('menu5').style.display = 'none';
  document.getElementById('menu'+nr).style.display = 'block';
}
</script>
</head>
<body oncontextmenu="return false" ondragstart="return false" onselectstart="return false">
<br><br>
<table cellspacing="0" cellpadding="0" border="1" bordercolor="#000000" style="border-collapse: collapse" width="740" height="2" align="center">
<tr STYLE="cursor:hand;">
<td onClick="skiftMenu(1)" onmouseover="changebg(this,'in');" onmouseout="changebg(this,'out')" align="middle" width="12%" bgcolor="#5a717b" height="3"><span class="menu">Front Page</span></td>
<td onClick="skiftMenu(2)" onmouseover="changebg(this,'in');" onmouseout="changebg(this,'out')" align="middle" width="12%" bgcolor="#5a717b" height="3"><span class="menu">Contact Us</span></td>
<td onclick="skiftMenu(3)" onmouseover="changebg(this,'in');" onmouseout="changebg(this,'out')" align="middle" width="12%" bgcolor="#5a717b" height="3"><span class="menu">About TNG</span></td>
<td onclick="skiftMenu(4)" onmouseover="changebg(this,'in');" onmouseout="changebg(this,'out')" align="middle" width="12%" bgcolor="#5a717b" height="3"><span class="menu">Partners </span></td>
<td onclick="skiftMenu(5)" onmouseover="changebg(this,'in');" onmouseout="changebg(this,'out')" align="middle" width="12%" bgcolor="#5a717b" height="3"><span class="menu">Gossip & News</span></td>
</tr></table>
<table cellspacing="0" cellpadding="2" height="400" width="740" border="1" bordercolor="#000000" style="border-collapse: collapse; border-top:0px;" align="center">
<tr>
<td bgcolor="#cecece" width="547" height="400" valign="top" style="border-top:0px; border-right:1px dashed;">
<div id="menu1" style="display:none;">
Frontpage</div>
<div id="menu2" style="display:none;">
Contact Us</div>
<div id="menu3" style="display:none;">
About TNG</div>
<div id="menu4" style="display:none;">
Partners</div></td>
<td bgcolor="#cecece" width="133" height="400" valign="top" style="border-top:0px;">
<div id="menu5" style="display:none;">
Gossip & News</div></td>
</tr>
</table>
</body>
</html>
Avatar billede olebole Juniormester
10. juni 2003 - 23:21 #3
qredee >> hvad blev der i øvrigt af dette spm:
  http://www.eksperten.dk/spm/362934
Der fik du vist aldrig svaret på det sidste  :)
/mvh
Avatar billede qredee Nybegynder
10. juni 2003 - 23:43 #4
Suverent, mange mega tak der :) RESPEKT!
Avatar billede syvon Nybegynder
10. juni 2003 - 23:46 #5
så lidt :O)
Avatar billede qredee Nybegynder
10. juni 2003 - 23:55 #6
Hvad er der nu galt www.steen-moller.dk/mikael ?
Avatar billede syvon Nybegynder
11. juni 2003 - 00:05 #7
hvis det kun er på de 4 første links skal det se sådanne ud

<html>
<head>

<title>Krede.net Version .DropShadow</title>
<link href="div/style.css" rel="stylesheet" TYPE="text/css">
<script src="div/onmouse.js" type="text/javascript"></script>
<script language="javascript" type="text/javascript">
function skiftMenu(nr){
  document.getElementById('menu1').style.display = 'none';
  document.getElementById('menu2').style.display = 'none';
  document.getElementById('menu3').style.display = 'none';
  document.getElementById('menu4').style.display = 'none';
  document.getElementById('menu'+nr).style.display = 'block';
}
</script>
</head>
<body oncontextmenu="return false" ondragstart="return false" onselectstart="return false">
<table cellspacing="0" cellpadding="0" border="1" bordercolor="#000000" style="border-collapse: collapse" width="740" height="2" align="center">
<tr>
<td onClick="skiftMenu(1)" onmouseover="changebg(this,'in');" onmouseout="changebg(this,'out')" align="middle" width="12%" bgcolor="#5a717b" height="3"><span class="menu">Front Page</span></td>
<td onClick="skiftMenu(2)" onmouseover="changebg(this,'in');" onmouseout="changebg(this,'out')" align="middle" width="12%" bgcolor="#5a717b" height="3"><span class="menu">Contact Us</span></td>
<td onClick="skiftMenu(3)" onmouseover="changebg(this,'in');" onmouseout="changebg(this,'out')" align="middle" width="12%" bgcolor="#5a717b" height="3"><span class="menu">About TNG</span></td>
<td onClick="skiftMenu(4)" onmouseover="changebg(this,'in');" onmouseout="changebg(this,'out')" align="middle" width="12%" bgcolor="#5a717b" height="3"><span class="menu">Partners</span></td>
<td align="middle" width="12%" bgcolor="#5a717b" height="3"><span class="menu">Gossip & News</span></td>
</tr></table>
<table cellspacing="0" cellpadding="2" height="450" width="740" border="1" bordercolor="#000000" style="border-collapse: collapse; border-top:0px;" align="center">
<tr>
<td bgcolor="#cecece" width="547" height="400" valign="top" style="border-top:0px; border-right:1px dashed;">
<div id="menu1" style="display:none;">
Frontpage</div>
<div id="menu2" style="display:none;">
Contact Us</div>
<div id="menu3" style="display:none;">
About TNG</div>
<div id="menu4" style="display:none;">
Partners</div></td>
<td bgcolor="#cecece" width="133" height="400" valign="top" style="border-top:0px;"></td>
</tr>
</table>
<font id="copyright">
Copyright 2003 by Mikael van Ark
</font>
</body>
</html>