Avatar billede kazie-dk Nybegynder
12. juni 2003 - 13:08 Der er 5 kommentarer

Fatter det ikke mangler tutorials til mIRC-scripting

Jeg mangler nogle Tutorials til mIRC-scripting - kender mircscripting.org men det er svaert derinde naar man ikke ved hvad man skal lede efter... vil nemlig gerne laere at lave MTS Themes og maaske ogsaa min egen mIRC-bot-client
men jeg mangler nogle Eksperter som kender nogle vilde sites med vilde Tutorials som gaar lidt dybt... paa forhaand tak ! ! ! ! !

/Meyer
Avatar billede ducks Nybegynder
12. juni 2003 - 13:10 #1
#help.script på quakenet kan du få hjælp
mircscripts.org går da i dybden med nogen ting?
Nu ved jeg ikke hvor meget du kan, men en start til bot er at skrive /help on text i linien, hvor man også skriver chat beskeder.
Avatar billede kazie-dk Nybegynder
12. juni 2003 - 14:41 #2
jeg kender /help bruger det ogsaa meget...
men naar man ikke ved hvad det hedder det man leder efter saa kan man jo ikke rigtig bruge /help men hvis man f.eks. vil laere at lave themes og sine egne clienter hvordan finder man det saa hvis man ikke ved hvad man skal lede efter ?
Avatar billede ducks Nybegynder
16. juni 2003 - 15:02 #3
Det er nok lidt vildt at starte med at lave themes og clienter. Start med noget simpelt, som on text, alias osv. ligepludselig forstår man det, sådan er det med det meste programmering.
Avatar billede kazie-dk Nybegynder
18. juni 2003 - 18:11 #4
hehe... ja du har nok ret ;]
Avatar billede jaandk Nybegynder
21. juni 2003 - 16:01 #5
Det eneste der rigtig er og som virker er /help !!!! bare sæt dig ned og kig lidt på det så finder du stille og roligt ud af det !!! Det gjodre jeg !!!