Avatar billede becko Nybegynder
15. juni 2003 - 23:04 Der er 3 kommentarer

Office XP filsøgning ekstremt langsom

Filsøgning i stifinder fejler ikke noget, men når der skal findes en fil til at vedhæfte eller åbne i et af office XP programmerne, går det forfærdende langsomt.

Hjælp 8)
Avatar billede abpdk Nybegynder
15. juni 2003 - 23:10 #1
Avatar billede abpdk Nybegynder
15. juni 2003 - 23:16 #2
Det kunne også skyles at den søger igennem dine zip-filer (dvs. hvad der ligger i zip-filerne).

http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=1408
Avatar billede mile Juniormester
16. juni 2003 - 10:14 #3
Vi har haft samme problem her, og har løst det ved at lægger SP2 til Office XP, samt SP3 til Windows 2000 på (det er åbenbart kendte fejl). Ligeledes kan det være noget så uskyldigt som en CD-rom i det dertil indrettede drev.