Avatar billede lalledenby Nybegynder
16. juni 2003 - 01:38 Der er 1 kommentar

tar repair

jeg har en .tar-fil på 2gb, som jeg nu vil spørge om man kan repare. Jeg kan forstå at der er en header i tar-filen, og jeg tror den er i stykker. Er der nogen der kender et link til en sådan tar header rebuilder/repairer ? Eller bare en anden måde jeg kan ordne filen på...
Avatar billede simonvalter Praktikant
16. juni 2003 - 01:48 #1
du skulle vel ikke have overført filen i ascii mode ... for så kan ud køre et tool på den der hedder NOCRLF
måske er det denne
http://www.easeit.fr/french/docs/nocrlf.c

ellers prøv
zcat fil.tar.gz | tar vx
dette skulle pakke den ud indtil fejlen opstår.