Avatar billede supernewbie Nybegynder
20. juni 2003 - 16:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

2 'små' spg's

2 ting:

1: Hvordan laver jeg så man kun kan skrive inden for hvad der kan være på et A4 papir???
jeg bruger memo

2: Hvordan laver jeg så når man vælger en skrifttype er det kun for det markerede eller resten af dokumentet som Word??
Avatar billede nicklasb Nybegynder
20. juni 2003 - 16:13 #1
skriv dog hellere et ordentligt emne.. Så kan dem der kan svare på dit spørgsmål svare dig, og vi andre behøver ikke klikke os helt ind til dit spørgsmål.. !!
Avatar billede supernewbie Nybegynder
20. juni 2003 - 16:27 #2
Lukket får svar et andet sted fra ;)
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
20. juni 2003 - 21:19 #3
Må vi ikke få svarene?

Ekspertens regler (http://www.eksperten.dk/regler.phtml) §2.1.12: "Det er ikke tilladt at tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere."

(Spm. #2 er nemt; brug RichEdit...)
Avatar billede stefmeister Nybegynder
24. juli 2003 - 02:24 #4
I Memo kan man ikke rette font'en/farven på bare noget af teksten, det virker ligesom i notepad, der kan man heller ikke... Hvis du vil rette nogle enkelte ord eller lign SKAL du bruge richedit...!
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
24. juli 2003 - 11:38 #5
Stefmeister -> Se min kommentar 20/6; "Spm. #2 er nemt; brug RichEdit..." :-)