Jeg har IIS 5 /Win200pro indstalleret, på min bærebar maskine. Hvordan kan jeg bruge IIS / som SMTP server, som det er nu skaljeg kende ISP der hvor jeg er kolpetpå, og hvergang ændre SMTP i Outlook. Derfor ville det være rart hvis det var muligt at at bruge IIS.
Støv, fibre og metalliske partikler kan påvirke både uptime, levetid og driftssikkerhed. Derfor arbejder flere datacentre systematisk med contamination control.
Kig i services. Din smtp service skal køre og stå til automatisk start.
På IIS ligger der så en standard SMTP mail komponent - CDONTS hedder den.
En stump kode: email = Request.form("email") fromemail = Request.form("fromemail") newline = chr(13) & chr(10) Set objmail = CreateObject("CDONTS.NewMail") objmail.From = fromemail objmail.To = email objmail.Subject = "Find the artist behind the signature" objmail.Body = "Her skal du skrive din body tekst" objmail.Send Response.Redirect("mainpage.asp?mode=ven&response=tak")
Umidelbar ser det ud som om at den kode der er vist er til en evt. formular på et site hostet på IIS... Det jeg søger er at kunne skrive en SMTP adresse i min Konto kofiguration i Outlook, som anvender IIS-
Jeg tror faktisk ikke at du kan bruge din egen SMTP server på din bærbar til at sende mails fra dit outlook. MEN jeg har oxo heller aldrig prøvet det. Jeg har dog en fordel.. jeg har en mailudbyder der er linieuafhængigt. Dvs. de bruger brugernavn og password til udgående post og man kan dermed sende fra overalt.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.