Avatar billede uffe29 Nybegynder
25. juni 2003 - 11:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

installere 2000 uden at slette filer på disk

Nu Sidder jeg lige og bliver helt i tvivl....

Jeg har fået et crash på c-drevet hvor jeg har windows XP liggende.... Jeg kender godt reparations-processen, men ønsker ikke at reparere den lige nu.....

Jeg skal derfor have windows 2000 proff lagt ind på d: og så kommer spørgsmålet:

Når jeg installer windows 2000 proff.....er det så muligt at bibeholde de filer og mapper som i forvejen ligger på d:
Avatar billede ferdinand.k Mester
25. juni 2003 - 11:32 #1
ja... du skal bare vælge ikke at ændre filsystemet, så er der ingen problmer. jeg gjorde selv det samme igår...
Avatar billede uffe29 Nybegynder
25. juni 2003 - 11:46 #2
Jeg gik videre i processen......og det kunne jeg ikke
Mon det ikke var XP du installerede
Avatar billede ferdinand.k Mester
25. juni 2003 - 11:47 #3
det var 2000, og det var på samme drev og det hele...
Avatar billede uffe29 Nybegynder
25. juni 2003 - 11:52 #4
På SAMME drev.....Så er det måske derfor