Avatar billede bmw_specialisten Nybegynder
25. juni 2003 - 11:41 Der er 15 kommentarer

Logo med dårlige kanter skal laves om

Hej,

Jeg har et logo med ret kantede kanter. Dem som skal trykke vores logo siger at det ikke bliver godt sådan som det er nu. Så vi skal have lavet det om.
Det firma som skal lave det bruger Corel Draw, så logo'et skal laves om til det format.
Logo'et skal også bruges til annoncer i aviser m.m. Så før det bliver endeligt godkendt skal jeg have det til at vende hos dem

Du kan hente det her:
http://logo.bmwspecialisten.dk:8080/logo_v1.0.jpg

(det kan fås i .psd format hvis det er nødvendigt)

Åhh, ja - jeg gider ikke give point, men jeg vil hellere betale 200,- kr. for det rigtige logo ;-)
Avatar billede sohl Nybegynder
25. juni 2003 - 12:01 #1
experten er vidst ikke lige stedet hvor man finder billig arbejdskraft.
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2003 - 12:01 #2
Vil godt kikke på det.. må jeg be om .psd filen? tarik@vagadesign.dk
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2003 - 12:04 #3
Hvis man nu sider og keder sig... så kan man godt lave noget til de penge... det er jo en flaske vodka til weekenden... :-)
Avatar billede bmw_specialisten Nybegynder
25. juni 2003 - 12:04 #4
sohl >> Hvorfor dog ikke ??? Jeg har før fået nogen gode kontakter og noget kanon arbejde!!

tarik >> Det er på vej, jeg sender det som en .zip fil
Avatar billede bmw_specialisten Nybegynder
25. juni 2003 - 12:06 #5
Det er jo det, og hvis man ikke gider så kan man sgu da lade være!!
Men det må da være sjovere at få 200,- end 200 point ;-)
Avatar billede sohl Nybegynder
25. juni 2003 - 12:14 #6
fordi pengene underminere pointsystemet i det lange løb. www.sharkforum.com er nok mere stedet hvor små pengeopgave hører hjemme.

jeg skal da nok blande mig uden om, men er da klar over at de mange eksperter her på sitet er nem arbejdskraft. Og ja selvfølgelig er 200kr sjovere end 200 point, men penge høre ikke hjemme på eksperten.
Avatar billede sohl Nybegynder
25. juni 2003 - 12:16 #7
men hver sin smag og jeg skal ikke dømme nogen - peace out boys.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
25. juni 2003 - 12:33 #8
bmw_specialisten> Du kan tydeligt se at logoet ikke er lavet af en prof. designer, for det er faktisk ret dårligt dimensioneret. Eller også var prisen på 250 kr. en medvirkende årsag. :-)

Men du kan hente det i eps her: http://www.kazoma.dk/eksperten/logo.eps

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
25. juni 2003 - 12:35 #9
Der er nemlig forskel på en Skoda og en BMW. :-)

BMW specialisten med et Skoda logo, er det ikke en god reklame? Jeg ved godt at bilbranchen har det hårdt, men det har andre brancher også. :-)

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
25. juni 2003 - 12:48 #10
Ved du hvad en dårlig dimensionering af et logo medfører?
Hvis du laver et stort skilt, så kommer det til at se forfærdeligt ud!

/per
Avatar billede zed_one Praktikant
25. juni 2003 - 18:50 #11
oh crud - så er der allerede en der har lavet den :/ me want easy money hehe

Mvh.
-Zed - Mediegrafiker
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
26. juni 2003 - 14:48 #12
hvad hvad hvad? kan man ik selv komme med et bud? eller har hoejrup klaret ærterne ( i så fald ØW!)?
Avatar billede bmw_specialisten Nybegynder
26. juni 2003 - 14:58 #13
hoejrup har ikke klaret ærterne, ikke endnu. Så du er da velkommen til at komme med et bud
Avatar billede clouise Nybegynder
27. juni 2003 - 08:59 #14
Er opgaven lavet? Ellers vil jeg da gerne gøre det...

Mvh. clouise
Avatar billede armena Nybegynder
23. november 2003 - 20:32 #15
er opgaven stadig tilgængelig?