Avatar billede nibze Nybegynder
26. juni 2003 - 13:46 Der er 1 løsning

Krontroler IP wed war tjenester og MMS(nokia 3510i sonofon)

jeg har lige fået en nokia 3510i! og da jeg ville sende en MMS inde fra brugSMS.dk! den kom godt nok men da jeg ville have den skulle hente den ned på telefonen skrev den bare "krontroler IP adresse" og det gør den os ved de andre WAp tjenster!

jeg har sonofon!

håber nogle kan hjælpe på forhånd tak!
Avatar billede matz Nybegynder
26. juni 2003 - 19:14 #1
Har du prøvet at lave sådan en her wap opsætning:

Nokia 7650/7210/6610/5100/3650/3510i:
- Send GSM eller GPRS til 1208 afhængigt af om du har GSM (alm.) eller GPRS abonnement
- Du modtager gratis en WAP profil som du aktiverer
- Hvis du ikke modtager noget skal du lige tjekke dine tjenestebakke indstillinger (tjenester/indstillinger/tjenestebakke indstillinger). Her skal tjenestebeskeder været slået til.

taget fra SMS A/S