Avatar billede uffe29 Nybegynder
26. juni 2003 - 22:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Task manager: "System idle process" meget høj

Jeg har en fuld opdateret windows 2000 server som kun lige er blevet installeret og lagt enkelte programmer ind, og intet som er process-krævende...

Når jeg kigger i task manager under "CPU tid" så kan jeg se at processen "system idle process" bruger omkring 120-140 gange flere ressourcer end alle andre processer, og den tæller konstant selvom den ike laver noget

Hvad kan der lige være galt, og hvad er "system idle process"
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2003 - 22:24 #1
Det er en process som fortæller hvor meget cpu kraft der er tilbage og ikke hvor meget der er brugt så jo højere jo bedre.
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2003 - 22:24 #2
Så der er ikke noget galt :-)
Avatar billede marzman Nybegynder
26. juni 2003 - 22:37 #3
nej nej bare rolig... :)
Avatar billede halifax Nybegynder
27. juni 2003 - 02:09 #4
Idle kan oversættes til "ledig" så jo mere des bedre.
Avatar billede uffe29 Nybegynder
27. juni 2003 - 13:52 #5
haha....taker