Avatar billede snap Nybegynder
28. juni 2003 - 19:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Run time error '9':

når jeg tænder for Exel får jeg en rude med følgende skrift,
Microsoft Visual Bacic
Run time error '9':
Subscript out range
jeg har nu 2 knapper at trykke på End eller Help,  ved tryk på help sker der intet
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2003 - 19:56 #1
Er det bare når du starter Excel op? Altså med et tomt regneark?
Avatar billede snap Nybegynder
28. juni 2003 - 19:59 #2
det er både med mit budget og med et tomt regneark
jeg har prøvet at smide Exel ud og sætte det ind igen , med fejlen var der stadig.
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2003 - 20:05 #3
Kan du trykke CTRL+Break når du får meddelelsen eller ALT+F11, det skulle gerne lede til at du ender i VBA kodevinduet, det tyder nemlig på at der er en fejl i en makro.
Avatar billede snap Nybegynder
28. juni 2003 - 20:15 #4
jeg endte i VBA vinduerne men forstår ikke meget af det der står, men nu kan jeg få en anden til at kigge på det en der forhåbentlig forstår det bedre end jeg.  Så kan du ikke ligge et svar så du kan få point.
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2003 - 20:17 #5
Ok, du må også gerne skrive dem her hvis du har lyst så vil jeg da gerne se om der er noget som kan give en subscript out of range.
Avatar billede snap Nybegynder
28. juni 2003 - 20:20 #6
jeg ville meget gerne lægge billedet ind her men jeg ved ikke hvordan,
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2003 - 20:23 #7
I VBA vinduet har du en masse kode, det skal du bare mærke op(CTRL+A) og kopiere og så sætte ind her.

Tak for points :-)