Avatar billede dupont18 Nybegynder
29. juni 2003 - 13:54 Der er 9 kommentarer

hvad synes I

hejsa

jeg har lige prøvet og lave et nyt design til min side, http://www.rodebunken.h4f.dk - nu vil jeg så gerne have lidt feedback til hvad I synes om det. Gode og dårlige ting ved min side.

håber der er nogen der vil skrive.

mvh dennis
Avatar billede honne Praktikant
29. juni 2003 - 13:57 #1
Du skal gøre noget ved din banner den fylder 458 kB, det er alt for meget

http://rodebunken.h4f.dk/banner1.gif
Avatar billede asdl Praktikant
29. juni 2003 - 14:21 #2
kan ikke læse din tekst i unlock
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juni 2003 - 14:23 #3
Udmærket side - dog skulle du gøre noget ved teksten på siderne - den er meget lille...

P.s. har sendt en mail :)

P.p.s. kan ikke se problemet med banneret...
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
29. juni 2003 - 14:33 #4
john_stigers -> når man sidder med en forbindelse som mig på 64k, ja så er den pænt tung at hente ned, og det gør det ikke bedre at banneret skal hentes for hver side man går ind på.

dupont18 ->
- tilslutter mig den med dit tunge banner
- Dit skrift er for lille, den er sværd at læse, især når du bruger italic
- synes din menu ligner noget der bare lige skulle klasket ind, vil gerne have noget ramme om den, måske lidt ligesom 'hovedsiden' så det passer sammen.
- Du skal have givet den en titel. din <title></title> siger index.htm
- Du har et utroligt meget luft under siden (når man scroller ned) hvad gør den godt for?
- Ellers er det skam en ganske nydelig side ;o)
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
29. juni 2003 - 14:33 #5
ses forøvrigt pænt i mozilla 1.3.1 ;o)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
29. juni 2003 - 19:11 #6
der er for stor forskel på tekststørrelsen på dine links og den almindelige tekst.

sæt evt. lidt farve på dine links så der skiftes farve ved mouseover

ex denne her kode. Sæt den ind i <head>
Du kan sætte den farve på du har lyst. Kig evt. på http://www.colorschemer.com/online.html for at finde den hex du vil bruge. Kunne f.eks. være #FFFF33 hvis du ønsker gul ved mouseover.

<style>
A { text-decoration: none }
A:ACTIVE { color: rgb(51,0,255) }
a:hover      { color: #FF0000; text-decoration: underline }
A:VISITED { color: rgb(0,82,0) }
</style>

Koden fjerner samtlige understregninger på dine links (textdecoration: none). Når musen holdes over (a:hover) skifter linket farve, og linkes understreges.

Kan se du har sat lidt "efekter" på dine links, men hvad med lidt mere ;)

Er det med vilje at dit banner ikke er centreret i forhold til den miderste ramme ?

Øhm lige som de andre - kan jeg kun sige - hvorfor er siden så lang ? Er jo ikke nødvendigt, da du ikke har noget stående på siden ?
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
29. juni 2003 - 19:16 #7
by the by der er jo ikke noget der forhindrer dig i at udelade nogen af "effekterne" i koden, hvis du ikke syntes de skal med ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juli 2003 - 19:51 #8
Venter satdig spændt på min unlock kode til min mobilos..
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juli 2003 - 19:51 #9
satdig = stadig