Avatar billede exp-ralle Nybegynder
29. juni 2003 - 23:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mobil spørgsmål

Hej..

Jeg står overvejer at skifte mobil.. har kigget lidt på en 3510i og den ser også fed nok ud men:

1. På sammenligning tingen på nokia.dk har jeg valgt 3510 og 3510i (for at se hvad 3510i kan helt præcist).. og der står:

Stemmestyret opkaldsfunktion  Ja, 14 stk.  -
Dynamisk telefonbog  Ja  -

Ja, 14 stk. og Ja er ved 3510 og - - er ved 3510i skal det så sige at 3510i som skulle forstille en slags storebror til 3510 ikke har Dynamisk telefonbog og Stemmestyret opkaldsfunktion?

2. Samme sted som ovenstående står der:

Ringetoner, antal  20 + 15 flerstemmige + plads til yderligere 20 egne  34 faste

hvor det med 34 faste er 3510i.. vil det så sige at man ikke kan købe nye ringetoner til den og så lægge dem ind? For ved 3510 står der jo "+ plads til yderligere 20 egne".. ?

3. Hvordan kan det bedst betale sig at købe en 3510i?

Købe den med abbonoment, unlocke den og bruge sit andet abbonoment og bare betale den faste abbonoments pris i 6 måneder, ELLER købe den uden abbonoment og sim lås.. ??

Kan man forresten godt bare tage sit simkort fra min nuværrende 3410 og putte over i den der nye telefon og så har den det nummer og min 3410 ligger så bare "død" :P ?

Rasmus
Avatar billede donnac Nybegynder
30. juni 2003 - 00:00 #1
Jeps, det gør den. Men du kan kun bruge dit simkort i den nye mobiltelefon, hvis der er oprettet af samme telefonselskab eller hvis den nye mobil er låst op.

Har du købt den nye mobil med aboment eller hvad ?
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
30. juni 2003 - 00:09 #2
Jeg har ikke købt den endnu jeg overvejer det... og det bliver nok med abbonoment men så låser jeg den op... gratisunlock.dk men skal lige bruge svar på nr. 1 og 2 før jeg køber en, HVIS jeg gør..
Avatar billede donnac Nybegynder
30. juni 2003 - 00:17 #3
Er 1 og 2 spørgsmål, sådan virker det ikke i teksten. Har du icq ?
Avatar billede bb_maze Nybegynder
30. juni 2003 - 11:32 #4
Hejsa!

Stil evt. dit spørgsmål herinde: http://livsstil.jubii.dk:9080/debat/forumdisplay.php?s=16e288fea6b9d3d7f9810ffb77202cf5&forumid=60

De plejer at kunne hjælpe ;)

HYGGE
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
01. juli 2003 - 11:57 #5
donnac, nej jeg har msn... du kan finde mig på rasmus@rasmuslarsen.com men skriv lige om du har msn og hvad din msn mail er herinde først..
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
05. juli 2003 - 23:15 #6
Jeg lukker her og kører videre med min nuværende telefon!