Avatar billede wilde Nybegynder
01. juli 2003 - 10:03 Der er 33 kommentarer og
1 løsning

Stakkels Mia!

Ærgeligt at der er en nar derude der har dræbt Mia Sprotte..
Lad os alle holde et minuts stilhed for hende i vores hjerte, og håbe at de finder det DYR der har gjort det:-(
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juli 2003 - 10:08 #1
THUMPS UP!!!!

Godt tiltag...
Respekt til dig herfra

Lrd
Avatar billede returnee Nybegynder
01. juli 2003 - 10:11 #2
Den er jeg med på!
Tanker til familien.
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2003 - 10:11 #3
Det er sgu sørgeligt at der findes mennesker der kan finde på den slags..... :o(
Avatar billede torben.s Nybegynder
01. juli 2003 - 10:12 #4
arghh... lad os finde faklerne og høtyvene frem.

btv. her er nogle af svinets venner.. http://www.danpedo.dk/dansk/
Avatar billede Chewie Novice
01. juli 2003 - 10:13 #5
Med al respekt for mia og hendes famillie

Jeg kan forstår folk der poster indlæg her på eksperten som har været ude for noget meget trakisk i deres nærmeste famillie. Det er forståligt at de har brugs for at fortælle det til andre !

men syns dette er lige i overkanten
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juli 2003 - 10:13 #6
http://www.eksperten.dk/spm/370332
Samme her! Håber det gik godt.
Men enig det er en syg verden vi lever i efterhånden!!
Avatar billede wilde Nybegynder
01. juli 2003 - 10:15 #7
Ja men det var fordi jeg så der var en der skrev et eller andet om noget frysetørret mad, og så tænkte jeg nå her kan man skrive hvad man vil...
Og så kom radioavisen...
Avatar billede killer_bee Nybegynder
01. juli 2003 - 10:23 #8
men det som kan få min pis i kog  er at HVIS de finder svinet slipper han nok med et mildere straf end dem som har begået ’penge kriminalitet’. Nu om dage er penge mere værd end menneskeliv åbenbart..
Avatar billede Chewie Novice
01. juli 2003 - 10:24 #9
Han skal bare have den skåret svinet af .... sådan en klam stodder
Avatar billede returnee Nybegynder
01. juli 2003 - 10:35 #10
Den er go' fin wilde.... Vi er jo under fri debat, så alt er gængs.
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juli 2003 - 10:37 #11
Minuttet er gået :-)
Avatar billede ebe Praktikant
01. juli 2003 - 10:41 #12
wilde>> jeg synes den er fin nok, den her tråd! Den viser dog, at der stadig findes mennesker som har medfølelse og betænksomhed :)
killer bee>> desværre har du ret, men det er ikke noget nyt. det værste er, at hvis han bliver dømt til behandling, kan han være ude igen et halvt år efter.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
01. juli 2003 - 10:48 #13
nemlig.. GAH .. de burde lukkes ind på livstid ... jeg tror ikke på at man kan behandle mennesker som kan gøre den slags...
Avatar billede Chewie Novice
01. juli 2003 - 10:51 #14
Så syns lige vi skal tage 1 minuts stilhed for de 2/3 af verdens befolknig der ikke får mad hver dag .... bare lige for at vise jeg også har medfølelse og betænksomhed !

og et minut for

vi siger ikke mere resten af dagen

Shhhhhhhhs
Avatar billede wilde Nybegynder
01. juli 2003 - 11:03 #15
Ja lad os også gøre det. Men 1 minuts stilhed behøver ikke nødvendigvis tages bogstavligt. Det er tanken der tæller...
Avatar billede popsy Novice
01. juli 2003 - 11:29 #16
Kommer aldrig til at forstå, hvad der gør et menneske i stand til at være så grusom mod et barn.

Er heller ikke 100% sikker på at det er noget, som overhovedet skal forstås, det skal nok snarere udryddes.

Vi herhjemme har siddet med øjnene på skærmen siden hun forsvandt, og har håbet på det bedste.
Nu hvor vi ved, hvor galt det er gået, er det lidt svært at finde hoved og hale i sine følelser.

Damn hvor er det synd, en lille pige som aldrig får lov til at blive voksen, aldrig kommer til at date, få børn, mand og hus osv.

Jeg håber at forbryderen bliver fanget, og får den strengeste straf som loven åbner op for.

Sidder sq her og kniber en lille tåre, jeg holder mit minuts stilhed fra nu af!
Avatar billede chalde Seniormester
01. juli 2003 - 11:35 #17
Der findes ingen straf der er hård nok til pædofile og børnemordere.
Synes det er for klamt, at man i danmark kan finde en forening ala pædofilgruppen.
Politiet burde fandme indsætte daglige razziaer mod medlemmerne.

Det er sq lige før selvtægt, som de 2 ældre mænd gjorde (skød ham pædofilen), burde retfærddigøres. Men det ville skabe lidt for mange problemer desværre. Men jeg ville fandme gøre det samme, hvis nogen havde gjort det mod mit barn. Om det så skulle koste mig min frihed. Ingen pædofile/børnemordere skulle have lov tilat gå frit på gaden.

Et minuts stilhed fra min side.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
01. juli 2003 - 11:57 #18
er 100% med dig chalde
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
01. juli 2003 - 13:56 #19
R.I.P
Avatar billede wilde Nybegynder
01. juli 2003 - 15:13 #20
R.I.P ?
Avatar billede killer_bee Nybegynder
01. juli 2003 - 15:17 #21
Rest In Peace..
Avatar billede wilde Nybegynder
01. juli 2003 - 15:20 #22
Nå ok:-)
Avatar billede andersenph Nybegynder
01. juli 2003 - 15:21 #23
Rest In Peace

Jeg føler med de efterladte. Mine tanker går til dem.....
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juli 2003 - 15:22 #24
Jeg vil have alle de point! :-)
Avatar billede wilde Nybegynder
01. juli 2003 - 15:27 #25
Nu ikke så grådid lrd:-) der skal også være point til de andre...
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juli 2003 - 19:09 #26
han skulle have lov til at skære den af selv - med en OSTEHØVL!
Avatar billede chalde Seniormester
01. juli 2003 - 21:23 #27
Nogle gang kommer man i middelalderstemning. Gabestok på rådhuspladsen tak.
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juli 2003 - 21:24 #28
Er det ikke en straf i sig selv at bo på Sjælland *LOL*
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juli 2003 - 21:29 #29
lrd> hæhæ ;)
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juli 2003 - 21:31 #30
hæhæ nu for jeg nok på munden!
Avatar billede chalde Seniormester
01. juli 2003 - 21:36 #31
Hvad har i vi ikke har? Udover jyder, landmænd og fiskere? Måske en helvedes masse crazy daisy. :-)
Avatar billede ebe Praktikant
01. juli 2003 - 21:41 #32
Jeg tror egentligt ikke, at vi skal være så bekymrede for mandens videre skæbne (hvis de finder ham vel og mærke!) Han bliver med garanti nakket i spjældet, og inden da får han det ikke særlig sjov. Det hjælper desværre bare ikke pigen og hendes forældre mere. Jeg har selv en datter på 7 som delefar, og jeg ville ikke vide hvad jeg skulle gøre, hvis det skete med hende....
Avatar billede chalde Seniormester
01. juli 2003 - 22:11 #33
ebe -> Enig. Det er virkelig synd for familien, og sføli pigen.
Sender mine tanker til familien.
Håber virkelig at han bliver fundet. Det syge sind skal ikke have lov til at gå frit rundt.
Avatar billede wilde Nybegynder
03. juli 2003 - 11:28 #34
..