Avatar billede jonasm Nybegynder
01. juli 2003 - 13:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

T-shirts

Hej Eksperter,

Jeg skal have lavet en masse t-shirts med vores eget mærke i nakken, hvor henvender man sig ?

Mhv Jonas
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. juli 2003 - 13:28 #1
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. juli 2003 - 13:29 #2
Avatar billede jonasm Nybegynder
01. juli 2003 - 13:30 #3
Kan de ikke kun trykke ? Skal have mit eget mærke i nakken !
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. juli 2003 - 13:42 #4
jonasm> Du kan altid få lavet dit eget tryk!

Hvis du går ind på http://www.steka.dk/ under Varekatalog>Tekstiler og trykker på billedet med manden og damen der har en t-shirt på. Så får du en hel masse muligheder for at vælge mellem trykmuligheder eget logo mv.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. juli 2003 - 13:45 #5
Hvis du skal have dit eget mærke i nakken, så skal det strikkes ind i noget et stykke stof.
Det skal du have lavet et andet sted.
Der findes mange computerstyret strikkerier, der kan lave den opgave.

Du kan prøve at kontakte dem på reklame@steka.dk, og spørge om den mulighed.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. juli 2003 - 13:51 #6
Det du vil have lavet hedder Embroidery og embroidering på engelsk.
Prøv at søge på google.com med Embroidery + embroidering + t-shirts, så får du en hel masse muligheder.

/per
Avatar billede jonasm Nybegynder
01. juli 2003 - 13:55 #7
Perfekt, tak for hjælpen.

Mhv Jonas
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. juli 2003 - 13:56 #8
Velbekomme!

/per