Avatar billede fox2001bs Nybegynder
02. juli 2003 - 15:51 Der er 9 kommentarer

GPRS hvilke muligheder?

Hejsa E

Jeg købt en ny mobil for ca 2 uger siden med farveskærm og GPRS og har Telmore og giver GRATIS GPRS iøjeblikke men hvad kan jeg bruge GPRS til?????

Glæder mig til at hør hvad i siger :)

/fox
Avatar billede lrd Nybegynder
02. juli 2003 - 15:54 #1
GPRS

Hvad er GPRS?
Kort fortalt betyder GPRS, at du får en nem og brugervenlig adgang til en hel stribe WAP-sider. Det kunne være information om tog- og bustider eller, hvad der går i biografen i aften. Derudover er der selvfølgelig også mulighed for masser af underholdning med Telia Sjov. Telia Sjov finder du på wap.telia.dk. Her har du bl.a. mulighed for at hente jokes og downloade avancerede Java-spil til din mobil. Du kan læse om GPRS og hvilke muligheder, dette giver dig på www.teliamobile.dk/xpressGPRS.
God fornøjelse.

Hvad koster det?
GPRS-forbrug takseres pr. 10 KB, hvilket svarer til 5-8 WAP-sider. Mindste taksering er 10 KB, se priser hér.

Hvad får jeg ud af GPRS med Xpress?
GPRS er en del af Xpress abonnementet. Det giver dig mulighed for at WAP’e og bruge telefonen som modem. Du skal blot opsætte din telefon til WAP, se mere hér: www.teliamobile.dk/xpressGPRS. Du betaler kun for det du henter ned, se priser hér
Avatar billede lrd Nybegynder
02. juli 2003 - 15:57 #2
Avatar billede kenp Novice
02. juli 2003 - 16:17 #3
man kan f.eks. bruge den sammen med sin bærbar computer, når man er på farten til at forbinde via infarrød også kunne surfe på nettet m.m!

(der kan man dog også bruge High Speed Data)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
02. juli 2003 - 21:36 #4
>>Man kan f.eks. bruge den sammen med sin bærbar computer, når man er på farten til at forbinde via infarrød også kunne surfe på nettet m.m

og så begynder bluetooth at være rigtigt nyttigt :)
Avatar billede lrd Nybegynder
06. juli 2003 - 15:09 #5
Kommer her feedback!
Avatar billede lrd Nybegynder
07. juli 2003 - 15:47 #6
Måske er her tid til feedback snart!! :-)

Lrd
Avatar billede lrd Nybegynder
11. juli 2003 - 18:12 #7
Så er der vist feedback tid!!!
Avatar billede lrd Nybegynder
27. juli 2003 - 10:40 #8
Er det ikke ved at være tid til feedback her??
Avatar billede lrd Nybegynder
06. august 2003 - 09:10 #9
Feedback kunne være tilpas her!