Avatar billede molok Nybegynder
04. juli 2003 - 10:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opgave liste med input

Hej,

Jeg er total Newbie når det kommer denne slags opgaver, så dette er sikkert enormt simpelt for nogle, men første gang jeg prøver at lave noget lignende så bær over med mig.

Opgaven der skal løses er som følger:

Jeg skal have lavet 3 sider.

Side 1:
En input side, vhor man kan indskrive opgaver der skal løses. Siden skal indeholde: Overskrift, beskrivelse, prioritet samt muligheden for at uploade en fil.

Side 2:
En side der lister de opgaver der er blevet lagt ind, og viser overskrift, prioritet samt i % hvor langt man er nået med opgaven. Her skal også være mulighed for at gå ind og rette i selve opgaverne.

Side 3:
Redigeringsside, hvor man kan rette opgaven til samt tilføje hvor langt man er nået. Altså en side der indeholder samme felter som side 1 + en box hvor man kan skrive %-sats for hvor langt man er kommet med opgaven.

Håber der er nogen der har lyst/mod på at hjælpe mig med dette.

Mvh.
Mikael
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
06. juli 2003 - 16:20 #1
Jo - da, men hvad er det, som du konkret vil have hjælp til?

Du kommer ikke uden om asp. Som Newbie er det en god ide at kigge forbi www.html.dk og tage en tutorials om asp der og html for den sags skyld. Hvis du har gåpåmod kan du løse hele din opgave udfra de nævnte tutorials.

:-) karsten_larsen
Avatar billede molok Nybegynder
06. juli 2003 - 23:28 #2
Takker for hjælpen, håber ikke du misforstår mig når jeg skriver, at den besvarelse ikke er 100 point værd.

Jeg lukker dette spørgsmål opretter et nyt til dig hvor du får 30 point.

Håber dette er tilfredsstillende...

Mvh.
Mikael
Avatar billede molok Nybegynder
06. juli 2003 - 23:28 #3
point tilbage
Avatar billede kenp Novice
06. juli 2003 - 23:43 #4
http://www.eksperten.dk/spm/373409

karsten larsen du skal herhen og hente point ;) molok havde glemt at lægge et link her så du var sikker på at se det.
Avatar billede kenp Novice
06. juli 2003 - 23:48 #5
molok -> du kunne også havde nøjes med at lægge et svar selv og så trykket på avanceret så kunne du have givet 30 til karsten larsen og 70 til dig selv i stedet for at afvise hans svar og så oprette et nyt

prøv at kigge mere her www.ebruger.dk/faq