Avatar billede loproc Praktikant
04. juli 2003 - 19:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pinout for XGA connector på ViewSonic VE150M

Hejsa

En gut har bedt mig reparere en skærm; en ViewSonic VE150m. Problemet er monitorkablet, som er i stykker. Han har selv været ved at rode med det og har prøvet at skifte kablet. Han har klippet kablet over og sat et kabel fra en anden defekt XGA skærm på, og farverne stemmer fint overens, men det virker ikke. Er der nogen der lige tilfældigvis kan give mig et pinout for det kabel? Stikket i den ene ende er et almindeligt DSUB 15 pin, og i den anden ende er det et stik, som det der sidder på IDE kabler... Bare mindre... Kunne sende den på værksted, men det er sjovere selv at lave, og sandsynligvis en del billigere :o)
Avatar billede .stx Nybegynder
04. juli 2003 - 19:51 #1
Avatar billede loproc Praktikant
04. juli 2003 - 22:58 #2
Problemet ligger i den anden ende af kablet, som sidder inde i skærmen.
Avatar billede loproc Praktikant
07. maj 2005 - 20:55 #3
Skærmen er smidt ud