Avatar billede zacker Nybegynder
04. juli 2003 - 22:36 Der er 4 kommentarer

IE data forespørgsels prob.

Jeg har et problem med mit IE.

Når jeg klikker pået link på en side, hvor den åbner det i et nyt vindue, så sker der ingen ting. Den loader simpelthen ikke dataene i det nye vindue.

Hvis linket bliver åbnet i samme vindue, så virker det.

Hvis jeg klikker stop, og så opdater i det nye vindue, så kommer den også.

Så det må være noget med at den ikke får hentet de nye data ind. At den ikke får sendt den forespørgsmål, eller ikke sendt den korrekt. For når man beder den om at hente dem igen(opdater) så virker det.

Da jeg først ikke kunne finde nogen løsning prøvede jeg at geninstallere IE. Det hjalp ikke:(
Avatar billede lordhead Nybegynder
04. juli 2003 - 22:40 #1
kan det være en firewall der kan være skyld i det?
Avatar billede kapla Nybegynder
04. juli 2003 - 22:42 #2
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
07. juli 2003 - 10:25 #3
jeg har været ude for et lignende problem som skyldtes et ad-ware program kaldet Hotbar.
Det kan afinstalleres vha. Tilføj/Fjern programmer.
Avatar billede noelle Nybegynder
20. september 2003 - 01:16 #4
hvis du har installeret ad-aware pro el. ligende, lukker den/de ruderne der popper op fordi den nogle gange ikke kan kende forskel på pop-up's. prøv at opdatere dette program, hvis du har et sådan eller afinstaller det. Det skulle virke (Har selv været ude for det!)