Avatar billede molok Nybegynder
06. juli 2003 - 23:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

point til karsten_larsen

Dette spørgsmål er oprettet for at kunne tildele karsten_larsen
30 point for besvarelse i et andet spørgsmål.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
06. juli 2003 - 23:31 #1
Avatar billede molok Nybegynder
06. juli 2003 - 23:37 #2
*ups*

takker rkhdk

/M
Avatar billede rkhdk Nybegynder
06. juli 2003 - 23:44 #3
molok => du kunne også bare havde valgt at give karsten 30 og beholde de 70 i det oprindelige spm, ved at bruge avanceret knappen.
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
07. juli 2003 - 15:27 #4
-> molok
Men hvad er det, du konkret vil have hjælp til, det er stadigt uklart for mig.

f.eks. opbygning af struktur for koderne, enkelte kode stumper, links til kildekoder/tutorials (som du fik af mig), lavet det hele etc.

Din opgave er ellers et dejligt lille sommerprojekt - så spørg endelig igen. Nå - men tak for point.

:-) karsten_larsen
Avatar billede molok Nybegynder
08. juli 2003 - 08:53 #5
Hej Karsten,

Jeg var ude efter at finde en der kunne lave det hele for mig ;o) Jeg er flash og design gut, så det der med PHP/ASP har aldrig haft den store interesse. Men tilfældigvis var der en kammerat der meldte sig til at lave det for mig, mod at jeg så laver noget lækkert til hans klan-side.

Mvh.
Mikael