Avatar billede aabfreak Nybegynder
10. juli 2003 - 13:00 Der er 13 kommentarer

Logitechn Navigator keyboard

Hej

Jeg har spildt noget sportsdrik ud over nogle af tasterne på overstående tastatur!!!! Tasterne virker men er meget kilsteret... Hvad kan jeg gøre???

Mvh Mick
Avatar billede balthazar Nybegynder
10. juli 2003 - 13:05 #1
Skil det ad og aftør det med en fugtig klud til det ikke klistrer mere og smal det igen :)
Avatar billede balthazar Nybegynder
10. juli 2003 - 13:05 #2
ømmhh saml ikke smal :-)
Avatar billede hmortensen Nybegynder
10. juli 2003 - 13:08 #3
Eller bedre, smid alle plastic delene i en balje med varm sæbevand
Avatar billede fbhzone Nybegynder
10. juli 2003 - 13:30 #4
Gå i brugsen..
køb noget:
Et Godt Køb - Univcersal Rengøringsmiddel (2 liter)

Gå hjem:
Pil tasterne af tastaturet omkring hvor det er sket, og gerne lidt flere så du er sikker på det er væk.
Smid alle delene du har pillet af i ren sæbe natten over.. dagen efter skyller du dem under vandhanen og tørrer dem.. så er det væk...
---- Det var tasterne, nu kommer vi til selve tastaturet:
Der kan være kommet sodavand ned imellem knapperne.. Fjern det ved at tørre med en meget hårdt opvreden klud dyppet i det samme rengøringsmiddel som før. (uden vand stadig)
Her behøves du ikke tøre af med vand bagefter.

Held og lykke
Avatar billede fbhzone Nybegynder
10. juli 2003 - 13:31 #5
Universal Rengøring**
Avatar billede hmortensen Nybegynder
10. juli 2003 - 13:33 #6
fbhzone: hvad var anderledes i det du skrev, udover at det henvender sig til en der aldrig har prøvet at tørre noget af før ?
Avatar billede fbhzone Nybegynder
10. juli 2003 - 15:09 #7
hindu> Mere produktet til at bruge.. jeg har renstet et helt tastatur der var ude for 1½ liter cola på den måde..
Avatar billede hmortensen Nybegynder
10. juli 2003 - 15:13 #8
Det er squ da ligemeget hvad du bruger, bare det kan fjerne fedtede ting...

Og og man piller ikke bare nogle taster af, man skiller alt ad, så alt plasticken kan blive renset, uden at elerktroniken blir beskadiget
Avatar billede fbhzone Nybegynder
10. juli 2003 - 15:37 #9
Skruer du tastaturet fra hinanden mister du garantien på det....
Avatar billede jpvj Nybegynder
10. juli 2003 - 15:38 #10
"Skruer du tastaturet fra hinanden mister du garantien på det.... " Det gør man nok også når man hælder sportsdrik i det :-)
Avatar billede balthazar Nybegynder
10. juli 2003 - 15:41 #11
hehe jpvj!

/sorry spam
Avatar billede fbhzone Nybegynder
10. juli 2003 - 15:42 #12
argh.. forget it!!
Det var jo bare et svar som alle andre right. !
Avatar billede balthazar Nybegynder
10. juli 2003 - 15:45 #13
hehe tag det nu roligt

/mere spam