Avatar billede jimsim Nybegynder
12. juli 2003 - 00:16 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Mobiltelefon: Nokia 3410 Vs Sony Ericsson T200

Hvilken ville I vælge?
Hvad kan de i forhold til hinanden?
Jeg har valget mellem disse to, jeg er lidt i tvivl...
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 08:49 #1
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 08:51 #2
Ups var for hurtig :-) Skulle lige have været lidt ord med på vejen.
Ret mange af mine venner har denne 3410 og de er ganske tilfredse men kender den ikke selv godt nok til at bedømme den. T200 kender jeg oz kun meget lidt men den for oz meget ros! At vælge en ny mobil er for mig ret svært da det er jo et spørgsmål og hvad den skal bruges til! :-)

Håber mit link kan guide dig lidt ellers råber du bare op så forsøger jeg at finde noget mere!

MvH Lrd
Avatar billede minimo Nybegynder
12. juli 2003 - 11:01 #3
Jeg vil mene at Sony Ericsson ALTID er at foretrække frem for Nokia.. Fejlprocenten er MEGET høj hos Nokia og de kan ikke holde til specielt meget... selv har jeg en Nokia 3330 og ville ikke tøve med at skifte til en Sony Ericsson hvis jeg havde muligheden for det. Har ikke haft andet end problemer med min os efter at jeg fik en ny... den går kold (stopper midt i billedet og kommer ik videre før man slukker den) sletter ting osv.. Tag for guds skyld Sony Ericsson'en hvis du har mulighed og råd til det.. De er mere robuste og der sker sq ik noget ved at smide den på jorden.. Hehe.. en af mine venner har en R600 og når den går lidt i udu smider han den ind i væggen og så virker den igen.. sååå derfor.. køb Sony Ericsson.. mit råd til dig..

/out MinimO
Avatar billede jimsim Nybegynder
12. juli 2003 - 21:52 #4
Lrd, det var et godt link, med gode sider...
mini, tjaa det din ven gør ved sin SE gør mig ikke mere hug på deres model...
Vi får se hvad det bliver til..