Avatar billede rowald Nybegynder
12. juli 2003 - 18:27 Der er 11 kommentarer

Problemer med Force Feedback Pro

Jeg er ejer af det første Force Feedback pro joystick og ingen problemer haft før nu.
Har lige installeret Flight Simulator 2002 og her virker det bare overhovedet ikke?? I Flight Simulator 2000 var der ingen problemer. Det er sat op i XP og status er OK og det virker i alle andre spil. Har geninstalleret DirectX, Joystick og spillet men intet af det hjælper??

Jeg har tonset rundt på Microsoft`s side for at finde noget software til det joystick men kan ikke finde noget til XP.
I gamle dage brugte jeg noget SideWinder Software som omhandlede alle joystick i sideWinder serien, men det kan jeg kun finde til 95 og 98?? hmmmmm

Håber virkeligt nogen kan hjælpe da microsoft åbenbart ikke yder support på noget, så snart der findes en nyere version af produktet.
Avatar billede rowald Nybegynder
12. juli 2003 - 20:15 #2
Jeg syntes selv jeg har været alt igennem, det er nok i Flight Simulator 2002 problemet findes, da alt ellers virker ok. Spillet kan simpelthen ikke se at der er monteret et af deres egne joystick hmmmmmmm FLOT
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 20:17 #3
Lyder trist du :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
18. juli 2003 - 07:57 #4
Fik du det løst??
Avatar billede rowald Nybegynder
18. juli 2003 - 19:34 #5
Nope desvære ikke :o( Der findes ikke Xp drivere til mit joy. Syntes godt nok det er langt ude, når det er deres egne produkter. Så hvis jeg skal spille Flight Simulator 2002 "som også er en af deres produkter", er jeg nød til at købe Force Feedback2 som er på vej ud af markedet fordi microsoft stopper deres produktion at joysticks da konkurrencen er for hård. hmmmmmmm
Avatar billede lrd Nybegynder
19. juli 2003 - 09:11 #6
Ville få skidtet byttet så :-)

Smider et svar hvir du kunne bruge noget af min hjælp

ha en god dag

Lrd
Avatar billede lrd Nybegynder
23. juli 2003 - 11:13 #7
Skete der mere her!
Avatar billede rowald Nybegynder
23. juli 2003 - 12:19 #8
Nope har prøvet alt og intet virker. Siden du sendte havde jeg totalt gennemlæst og prøvet alt hvad der stod, inden jeg skrev dette indlæg.
Da det er mindst 4 år gammelt tror jeg ikke nogen vil bytte noget.
Undskyld den lange svartid men jeg har været væk et par dage :o)
Avatar billede lrd Nybegynder
23. juli 2003 - 12:21 #9
Det er herligt du gider svare :)
Har ledt meget siden fordi jeg selv har venner med samme joystik som heller ikke virker.
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juli 2003 - 00:07 #10
Bliver her lukket
Avatar billede lrd Nybegynder
05. august 2003 - 09:22 #11
Gik det bedre her!!