Avatar billede pon Nybegynder
15. juli 2003 - 09:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Netware Login Script

Jeg skal have lavet et login script til at køre automatisk opdatering af klient, men det skal ikke køre på vores Citrix server, Jeg har lidt problemer med at få det til at køre 100% da det alligevel starter på citrixen, nogen eksperter, der har gode råd evt en anden måde at gøre det på ??

IF "%P_STATION"<>"Citrix Mac adr" THEN
  IF OS = "WINNT"
  WRITE "Updating Novell Client for Windows NT/2000/XP."
#\\server1\sys\public\client\winnt\i386\setupnw.exe /ACU /U
IF "%ERROR_LEVEL" = "1" THEN
        EXIT
  END
Avatar billede fasfan Nybegynder
15. juli 2003 - 09:56 #1
Du skal ikke have anførselstegn inden P_STATION, og du skal heller ikke anvende procenttegn.

Prøv Denne her.

IF P_STATION = "Citrix Mac adr i HEX" THEN
  WRITE "You Are running Citrix. og derfor laver jeg ikke noget"
ELSE
  WRITE "Dit Operativ system er, %OS , %OS_VERSION"
  IF OS = "WINNT"
  WRITE "Updating Novell Client for Windows NT/2000/XP."
END

Alternativt kan du spørge om klientens IP-adresse vha: IF NETWORK_ADDRESS > "C0A801B4" AND NETWORK_ADDRESS < "C0A801C4" THEN...... hvor ip adressen er omregnet til HEX.

/Fas
ps: Hvilken version af Netware, og hvilken version af klient?
Avatar billede pon Nybegynder
15. juli 2003 - 10:27 #2
Det er version 5.1, klient 4.83 sp1, jeg har fået det til at virke nu, tak for hjælpen.