Avatar billede techno_dk Nybegynder
16. juli 2003 - 23:07 Der er 1 løsning

Hjælp til Group Policy

Hej

Jeg har et problem med at få group policys til at virke på mine klienter når de er sat på serveren.
Jeg har gjordt det at jeg har lavet Organizational Unit hvor brugerne af netværket ligger i. Denne OU har jeg så prøvet på at lave group policy på.

Jeg har lavet en ny policy som jeg så har sat security for hvor Authenticated Users har Read og Apply Group Policy.
Herefter har jeg sat mit logon script til.
Problemet er bare at der ikke sker noget som helst når man logger på domain'et med en af de brugere som policy'en skulle gælde.

Jeg prøvede så for sjov at lave group policyen for hele mit domæne og derefter sætte apply group policy på administrator kontoen. Da jeg så loggede ind som administrator virkede det hele fint men det virker ikke for brugere uden administrator rettigheder...

Hvad kan der være galt, håber i kan hjælpe mig  ...på forhånd tak.

mvh.
Techno_dk
Avatar billede techno_dk Nybegynder
18. juli 2003 - 12:48 #1
har geninstalleret windows server og nu virker det  ...så jeg lukker