Avatar billede dxtr-.- Nybegynder
18. juli 2003 - 03:16 Der er 2 kommentarer

Cyklisk redundans fejl

Nogen gange når jeg smider en af mine cdrom'er i cdrom drevet og prøver at køre cd'en giver windows mig den noget kryptiske besked at der er opstået en "cyklisk redundans check fejl" Hvad skal det betyde? og betyder det at cd'en er ødelagt? Det er i øvrigt ligegyldigt hvilket drev jeg smider cd'en i den virker stadig ikke så jeg går ud fra at fejlen er på cd'en men cd'er der ikke virker på min comp virker tit på andres. Kan fejlen ligge i mine cd drev? Det ene er et Pioneer DVD drev og det andet er en Medion brænder.
Avatar billede connie Nybegynder
18. juli 2003 - 03:22 #1
hm, prøv at kigge på: http://www.eksperten.dk/spm/373053
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
18. juli 2003 - 03:24 #2
Det har jeg selv været ude for... Helt tilbage i 1995/-96 med Command and Conquer CD 2...

Det der løste mit problem var at anskaffe mig et nyt CDrom drev...

Ellers kan du jo prøve at få brændt skiven hos dem af dine venner der kan læse den, da det godt kan være overfladen på skiven som generer dit drev...

S.R.